Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,255Oplossingen
  • 1,688Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

De nieuwe iPhone is er! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/uu6d4Hello iPhone lovers! Zoals jullie waarschijnlijk al weten heeft Apple de nieuwe iPhone 7 en iPhone 7 Plus aangekondigd. Zoek je meer informatie over de nieuwe iPhones of heb je ...

Kyra door Oud Community Moderator
  • 499 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 49 Likes

Fantastic Friday Alleen-lezen Onopgelost

Hoi! Wat gebeurt als ik een fantastic friday data of minutes deal (bijvoorbeeld de 1GB/3€ of 100min/1€ a.s. vrijdag) koop en al een inclusiefpakket (bijvoorbeeld online only BloX) heb?Word de deal toe...

Gnarfy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles in 1 op reis wil niet aansluiten! spoed Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit in budapest en wil graag Alles in 1 op reis activeren om google maps en tijden van het OV te checken! Maar ik blijf de sms krijgen: ''Helaas kun je alles in 1 op reis nu niet aanzetten. Meer we...

Werkzaamheden systemen op 23 en 24 juli Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/pvg85Komend weekend, zaterdag 23 juli vanaf 20.00 uur tot en met zondag 24 juli 10.00 uur, zijn er werkzaamheden aan onze systemen. Gedurende deze tijdsperiode kun je geen gebruik ma...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Melding bij uitzetten mobile data samsung galaxy J5 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb recentelijk een samsung galaxy J5 gekocht.Ik vind het een heerlijk toestel, echter is er één ding wat me dwars zit en ik kan het niet oplossen. Elke keer als ik mijn mobile data uitzet k...

Dirza door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen meldingssms over dataverbruik ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Weet iemand het email adres van vodafone klantenservice?Nergens te vinden...Voorheen kon ik chatten met een medewerker, maar dit kon ik ook nergens meer vinden.Is dit verdwenen?Ik in het buitenland en...

afdrukken rekeningdetails ziet er niet uit Alleen-lezen Onopgelost

T.b.v. een verzekeringskwestie wil ik een gedetailleerd overzicht van mijn gesprekskosten indienen. Het blijkt echter niet mogelijk een fatsoenlijke {print)afdruk te maken op detailniveau. Er worden a...

Onterechte belkosten ongeacht flatrate in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Geachte dames en heren, Ik wilde op 23.06. vanaf de Verrijn Stuartweg in Amsterdam de metro nemen en heb vanwege een defecte ticketautomaat het servicenummer van de GVB (0900 8011) gebeld, aangezien i...

Samsung S7 niet meer op/door Alleen-lezen Onopgelost

sinds vandaag start mijn Samsung S7 niet meer op/door.ik heb al deze optie gedaan Volume omlaag + PowerPower, Volume omlaag, en de Home toets maar op heden gebeurt er niks....weten jullie nog iets?

edbe door Gedreven Liefhebber
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Niks doet het? Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar dagen kan ik niet meer bellen,smsen of internetten. Ik heb wel een week geleden een nieuwe simkaart besteld maar die heb ik nog niet geactiveerd sinds ik nog niet thuis ben geweest. Res...

Maeyla door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebeld worden met duokaart Alleen-lezen Onopgelost

Met een sim duokaart kun je op twee toestellen gebeld worden. Hoe kun je bepalen op welk toestel de beltoon gaat?

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds vanmiddag geen service in Nijverdal niet en nu ook thuis in Den Ham. Wanneer is de storing verholpen??

Annikacla door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met alles in 1 op reis XL Alleen-lezen Onopgelost

Goede avond,Gister op vakantie vertrokken naar Polen.Voor ik wegging even het alles in 1 op reis XL aangezet.Maar nu 1 dag later kan ik niet bellen, gebeld worden of gebruik maken van het internet.Maa...

Iphone 5 gaat niet meer aan. Alleen-lezen Onopgelost

2 dagen geleden is na een lege batterij mijn iphone uitgevallen. Oplader was kapot, dus vandaag een nieuwe oplader gehaald bij de kruidvat. Deze was niet van apple, maar gewoon een merkloze. Mijn ipho...

Nummerbehoud van Rabomobiel niet mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Vodafone prepaid kaart gekocht, ermee gebeld en me geregistreerd op my-vodafone en dit forum. Ook nummerbehoud aangevraagd, maar dit lukt niet. Zowel in de winkel (Eindhoven centrum, twee k...

Nikilauda door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Inzicht verbruik Blox? Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag weten hoeveel ik van mijn extra bundels/Blox gebruikt heb (specifiek die van internet). Ik heb twee bundels: eentje voor 50mb extra en eentje voor 500mb extra boven op mijn abonnement. Ec...

Pallas door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling geannuleerd? Alleen-lezen Onopgelost

20 jaar abonnee. Verlenging geplaatst.... abonnement reeds gewijzigd maar bestelling opeens geannuleerd. Jaja, lekker bezig vodafone. Dus dat jullie een verkeerd factuuradres noteren voor de zoveelste...

Rpruntel door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

galaxy note 4 Alleen-lezen Onopgelost

hoi mijn telefoon gaat niet meer aan hij blijft op begin scherm hangen en gaat dan weer uit dan trilt hij weer net zoals je hem aan zet en gaat dan weer uit graag antwoord hier op

tussentijds abonement wijzigen Alleen-lezen Onopgelost

goedendag,ik heb in het verleden altijd abonementen genomen met een toestel.Nu heb ik als laatste abbonoment geen toestel erbij genomen en nog specifiek gevraagd aan de medewerker of het mogelijk was ...

partytimo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Een aantal vragen! Alleen-lezen Opgelost

Hallootjes, ik ben niet thuis in mobiele telefoons en snap er maar weinig van!Het abonnement/contract op mijn Samsung Galaxy S3 Mini is vorige maand juni afgesloten en nu zou ik het graag willen verle...

Shifty door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen