Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 999Oplossingen
  • 1,333Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Video's kunnen niet worden afgespeeld Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! Ik heb een Samsung Galaxy S6 en krijg sinds een dag of 2 de melding "De video kan niet worden afgespeeld" als ik probeer een video uit mijn galerij af te spelen; dit geldt zowel voor video's di...

EliseLR door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan niet registeren voor My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

ik heb een abbo prive bij jullie...heb de mobiel inmiddels ruim een week en probeer nu ook al een week ,snachts en overdag mij te registreren bij my vodafone.het lukt me maar niet,ik word er helemaal ...

mcluppes door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Windows lumia toestellen Alleen-lezen Onopgelost

Ben al jaren fan van de lumia toestellen en van de overgenomen fabrikant Nokia, maar komen de Lumia toestellen die in December naar Nederland komen, ook bij Vodafone in de shop?

Lamppie door Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Htc one a8 Alleen-lezen Onopgelost

Heb op 6 februari een abonement aangevraagd via friends en family. De htc one a8. Heb een orderbevestiging gekregen en een mail van tele2 dat mijn telefoonnummer overgaat naar vodafone. Heb diverse ma...

cihank door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone wallet doet het niet meer na nieuwe simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een nieuwe simkaart gekregen (NFC-Simkaart). Nu wil ik graag vodafone wallet gebruiken, maar ik krijg steeds de melding 'Je Wallet profiel is geregistreerd met een andere simkaart.' Wat moet ik...

jvk door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

registratie problemen bij mobile protect Alleen-lezen Opgelost

een goeden avond ik heb een abbo bij vodafone en heb de s6 edge + en een paar dagen terug kreeg ik een melding dat ik mobile protect kon dl dat heb ik gedaan maar ik probeer nu al dagen lang mijn mobi...

lintuxie door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Oproep geweigerd; ongevraagde sms van Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Beste, Als ik een oproep bewust weiger (omdat ik bijv. aan het werk ben) krijg ik ongevraagd een sms van Vodafone dat ik een oproep gemist heb. Het is fijn dat Vodafone een smsje doet, maar dat is in ...

CarloN door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

mobile protect ontgrendelen gaat niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, het touchscreen van mijn telefoon is kapot en daarna is telefoon vergrendeld door mobile protect. Nu moet ik dus een pincode op mijn toestel ingeven, maar dat gaat door het kapotte scherm niet ...

michelsea door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Af en toe check ik dit forum en altijd lees ik weer hetzelfde. Ik zal het in het Engels zeggen: vodafone sucks! In plaats van tegen de zoveelste klanten zeggen "bel even de klantenservice met jouw pro...

angegat door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betaal sms aanzetten Alleen-lezen Opgelost

Hoi!Per ongeluk heb ik de dienst voor betaalsms uitgezet via mijn telefoon. Ik heb mijn hele telefoon (Galaxy Note 3) al hele uitgepluisd, maar kan het nergens vinden.Iemand die me kan helpen?Alvast b...

KimD door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Nummerbehoud Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een tijdje terug een free sim prepaid kaart bestel en binnen gekregen. Ik heb daarna meteen op de website het formulier nummerbehoud opgestuurd om mijn oude nummer te behouden. Maar ik h...

Samsung s7 Alleen-lezen Onopgelost

Ik had op de app gevraagd of er nog aanbiedingen zijn en ik kreeg van de medewerker te horen dat de s7 leverbaar is voor 42 euro per maand zonder bijbetaling echter zie ik op de website nu 44 euro sta...

Japyoo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonoment Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, is het ook mogelijk om vervroegd te verlengen ik mag namelijk vanaf 14 maart verlengen maar volgens mij val ik dan net buiten die actie met die bril.

Remke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Online bestellen tijdelijk niet mogelijk Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/lf6mtOp dit moment is het even niet mogelijk om online een bestelling te plaatsen. Je kunt wel nog een bestelling plaatsen door te bellen met onze verkoopafdeling via 0800-0560 (grat...

Marc door Oud Vodafone Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 343 Likes

Buitenland bundel automatisch aan bij sms versturen Alleen-lezen Onopgelost

De afgelopen periode merk ik dat als ik in het buitenland ben en een enkele sms stuur of heel kort bel, direct mijn buitenland bundel van 2 euro per dag aan gaat. Een enkele sms kost slechts 0.07 cent...

Eline1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone.nl Wachtwoord reset werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, Ik ben helaas niet in staat mijn wachtwoord te resetten van mijn vodafone account.Enige suggesties wat ik kan doen ?Groet,Jurgen

Registreren my vodafone you niet mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Hey..Pas een simkaart gekocht van vodafone. (Prepaid vodafone)Zou 10 euro beltegoed bijzitten. Helaas waren dit er ma 5.Dan na registratie zou de andere 5 bijgeschreven worden.Mitss er eerst een opwaa...

Fabio1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aanbod verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb gisteren om 19:00 uur een collega van de afdeling Loyalty gesproken. Met het volgende aanbod: iphone 5s red abonnement voor 23 euro. Geen bijbetaling. Ik heb vandaag gesproken met een andere co...

Nu de eerste 6 maanden 50% korting op Napster Unlimited! Alleen-lezen Onopgelost

11-03-2016: Onderstaande actie is helaas afgelopen! Wil jij ook overal en altijd kunnen genieten van je favoriete muziek? Dat is mogelijk! Heb je een Red of Smart abonnement? Dan betaal je de eerste 6...

Kyra door Oud Vodafone Moderator
  • 499 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 48 Likes

Camerafout galaxy s4 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Mijn camera is ondertussen al meer dan een maand kapot.In het begin deed de camera het af en toe niet en gaf hij de melding camerafout, maar als ik dan mijn zaklamp app opstartte deed hij het w...

xxR0bin door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen