Gisteren is mijn abonnement gewijzigd in een prepaid. Nu kan ik niet meer inloggen via MyVodafone en ook niet in de MyVodafone-app. Heeft dit met elkaar te maken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor alle moeite. Inmiddels kan ik weer inloggen op myvodafone.
Hey @JanW1937. Welkom hier!
Is je abonnement aangepast of heb je een nieuw abonnement met een nieuw klantnummer genomen? Wat is de melding die je te zien krijgt wanneer je probeert in te loggen?
In de app krijg ik de volgende melding:
'Er is iets stuk! Daarom werkt de app even niet zoals je gewend bent. We gaan het fixen. Probeer het later nog een keer'
Bij inloggen op mijn laptop kom ik niet verder dan aangegeven op de bijlage.
Ik heb inderdaad vanaf gisteren mijn abonnement gewijzigd in prepaid.
Als je op het scherm in de bijlage klikt op "Naar My Vodafone" wat gebeurt er dan?
Er flikkert even iets en daarna zie ik hetzelfde scherm (geen wijziging)
Hi @JanW1937
Even een dubbelcheck. Heb je voor je prepaid abonnement ook een nieuwe simkaart en nieuw nummer gekregen? Zo ja, dan zou je je namelijk opnieuw moeten registeren voor My Vodafone.
Ik heb voor dit prepaid abonnement inderdaad een nieuwe simkaart en een nieuw nummer gekregen. Dat prepaid nummer heb ik toegevoegd op myvodafone en ook heb ik beltegoed opgewaardeerd. Vervolgens heb ik nummerbehoud aangevraagd. Dat is allemaal goed gelukt. Het nieuwe prepaidnummer is op 23-3-2021 vervallen en mijn oude nummer is weer actief op mijn gsm. Als ik inlog op myVodafone en klik op Mijn contracten en vervolgens op Account uitbreiden zie ik 2 Vodafonecontracten met 2 verschillende klantnummers. Als ik op 1 van die klantnummers klik kom ik terug op het beginscherm.
Moet ik me dan toch weer opnieuw registreren voor MyVodafone?
Hi @JanW1937
Check! In eerste instantie heb je dus een nieuw nummer en een nieuwe simkaart gekregen. Je moet dan inderdaad een nieuw My Vodafone account aanmaken. Wil je eens testen of dit lukt? Zo niet, dan hoor ik het graag. Dan kan ik altijd de ''oudere'' My Vodafone accounts voor je verwijderen.
Ik ben huiverig voor het aanmaken van een nieuw Vodafone account. Ik ben namelijk ook klant bij Ziggo en dat is zo te zien hetzelfde account. Ik heb het probleem ook al via een contactformulier bij Vodafone zelf gemeld. Zij (Vodafone Online feedback) zijn er ook mee bezig. Ik wacht hun oplossing even af.
Helder @JanW1937. De accounts zijn nu gekoppeld. Op het moment dat we dan het Vodafone account zouden verwijderen, dan kun je het Mijn Ziggo account altijd weer uitbreiden met het nieuwe Vodafone account of samenvoegen (als je My Vodafone los opnieuw registreert). Daar voorzie ik dan ook geen problemen in 🙂
Het is helemaal prima om de reactie via het andere kanaal even af te wachten. Mocht ik wel iets voor je kunnen betekenen, geef dan vooral een gil.
Bedankt voor alle moeite. Inmiddels kan ik weer inloggen op myvodafone.
Dat is fijn om te horen @JanW1937. Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.