René1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract open breken is misgegaan

Ik het op 2 janauri twee contracten voor twee telefoons  gelijktijdig opengebroken en nieuwe afgesloten i gaand 02-01-2021.

Van een is het conform uitgevoerd. en van de tweede kreeg ik een contract wat pas ingaand in 2022, maar heb wel al de IPhone ontvangen. en betaal nog volgens dat oude contract. terwijl ik een red essential heb afgesproken. 

Ben al twee maanden bezig om een correct contract te krijgen, wordt steeds toegezegd dat het wordt gewijzigd maar moet besproken worden? Wat te doen. De directie kan je ook niet zomaar bereiken.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @René1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, dat is wel heel vervelend. Ik kan je hier niet mee helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag. 


Je mag hiervoor @Cecilia  een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @René1,
Welkom op de Community van Vodafone. Dat is een aparte situatie! Indien contracten opengebroken worden, dan worden ze gelijk aangepast.Ik begrijp uit jouw bericht dat dit niet het geval is en kan me voorstellen dat het niet fijn is als je er zo lang al achteraan loopt.Namens Vodafone mijn excuses hiervoor! Kun je de gegevens die @Energieboy vraagt om te sturen, naar mij toe sturen? Ik hoor ook graag wat er exact is afgesproken en voor welk tarief etc. Ik kijk graag voor je na of ik kan achterhalen waardoor dit komt en of ik hierin iets kan betekenen. Ik ben hiervoor vandaag en anders maandag aanwezig. Mocht je het fijner vinden om direct contact te hebben, dan mag dit via 1201 (Optie Vodafone Next). Ik hoor graag van je! 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic