warrior1

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

My vodafone app

Krijg de melding "My Vodafone is gestopt" na upgrade naar Android 6.0.1, is 22-05 geupdateted. keuze: melding en ok. Heb melding aangeklikt. Is hier een oplossing voor? Mijn Gsm is HTC ONE M8s.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
warrior1
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ,probleem opgelost, bedankt.

Bekijk in context

13 Reacties 13
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Ik heb je bericht verplaatst van het Samsung board naar Apps & Diensten board omdat het betreft je MyVodafone app.

Heb je toevallig al de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Of even het cache geheugen te verwijderen.
warrior1
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor je reactie en nee niet opnieuw geinstaleerd.
warrior1
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ,probleem opgelost, bedankt.
Anonymous
Niet van toepassing
Super om te horen
warrior1
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Zeker, heb het ook met de ing bankieren app gehad en ook maar opnieuw geinstalleerd,. toch blijft het vreemd, dat bij zo'n update de boel in de war geschopt word. Groeten HK.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Dat kan soms gebeuren hoe precies weet ik ook helaas niet echt te vertellen. Toch goed om te horen dat het probleem is opgelost!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic wordt binnenkort gesloten.
warrior1
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marc, sluit maar, app verwijderen en opnieuw installeren werkt wel. Upgraden htc one m8s naar android 6.01 is natuurlijk prima maar bij elke aanpassing moet ik Myvodafone- Rabo- en Ing-app opnieuw installeren en aanmelden?
Groetjes Hans
Anonymous
Niet van toepassing
Betreft de Vodafone app, zou je hem alleen maar hoeven te updaten. Hoe dit zit bij ing durf ik niet te zeggen.
Raar dat je hem telkens moet verwijderen en opnieuw moet installeren.
warrior1
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Steven, ik heb nu de Vodafone projtect verwijderd en ik heb het probleem niet meer. Als protect in werking treed gaat hij het systeem terugzetten naar ik vermoed fabriek 's instellingen? Moet dan ING en Vodafoneapp opnieuw installeren en aanmelden, geld dan ook voor de meeste instellingen. Ik heb alvast als beveiliging.
Anonymous
Niet van toepassing
Dat zou protect normaliter niet doen. Zodra protect aandringt en je vult de juiste code in, zou alles moeten werken zoals het hoort.
warrior1
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dit is niet mijn ervaring?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic