Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

My Vodafone nog niet correct

Hoi Vodafone,
Jullie gaven vandaag aan dat My Vodafone niet klopte en later op de dag dat het is opgelost. Maar tot mijn verbazing klopt het nog steeds niet. Zowel via My Vodafone app als via de browser krijg ik niet de juiste informatie. 

Informatie is bijgewerkt tot 01-07-2020 - dat is 24 dagen geleden ??? - maar goed, heb nog voldoende data, wilde het wel even melden. 
 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Ik geef mij zelf maar het goede antwoord ?

Zojuist van klantenservice vernomen dat er een storing is en de technische dienst is er mee bezig en hoopt dit in de loop van de dag te hebben opgelost. 

Dit probleem zal het meest voorkomen bij Red abonnementen. Mocht je toch een smart abonnement hebben met dit probleem, wacht dan ook geduldig af. 

Dus ze zijn op de hoogte!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Ik geef mij zelf maar het goede antwoord ?

Zojuist van klantenservice vernomen dat er een storing is en de technische dienst is er mee bezig en hoopt dit in de loop van de dag te hebben opgelost. 

Dit probleem zal het meest voorkomen bij Red abonnementen. Mocht je toch een smart abonnement hebben met dit probleem, wacht dan ook geduldig af. 

Dus ze zijn op de hoogte!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic