Pochman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS datapot is op??

Heb een sms ontvangen dag mij datapot op is, maar ik heb nog ruim voldoende data, hoe kan dit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Zojuist van klantenservice vernomen dat er een storing is en de technische dienst is er mee bezig en hoopt dit in de loop van de dag te hebben opgelost. 

Dit probleem zal het meest voorkomen bij Red abonnementen. Mocht je toch een smart abonnement hebben met dit probleem, wacht dan ook geduldig af. 

Dus ze zijn op de hoogte! ?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Davey2345

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde hier

 

zijn ook kosten voor internet buiten bundel zichtbaar in de app terwijl er gezamenlijk nog een slordige 160 GB over is

ook 2 verschillende sms’jes  ontvangen

datum bij laatste bijwerking staan ruim in het verleden 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Pochman & @Davey2345 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er is blijkbaar nog altijd een storing bij Vodafone. 
Het komt allemaal wel goed en zou zeggen, geniet van je weekend. Meer mensen maken nu een topic aan met deze klacht dus laten we hopen dat Vodafone het snel oplost. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Zojuist van klantenservice vernomen dat er een storing is en de technische dienst is er mee bezig en hoopt dit in de loop van de dag te hebben opgelost. 

Dit probleem zal het meest voorkomen bij Red abonnementen. Mocht je toch een smart abonnement hebben met dit probleem, wacht dan ook geduldig af. 

Dus ze zijn op de hoogte! ?

TheMatrix

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook de sms ontvangen, maar ga je nu gebruik maken van je data krijg je een sms dat je buiten je bundel aan het verbruiken bent. Ik hoop dat hier ook naar gekeken wordt...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
TheMatrix wrote:

Hier ook de sms ontvangen, maar ga je nu gebruik maken van je data krijg je een sms dat je buiten je bundel aan het verbruiken bent. Ik hoop dat hier ook naar gekeken wordt...

Maar natuurlijk kijkt Vodafone hier ook naar. Alles wat je nu teveel gebruikt buiten je bundel gaan ze natuurlijk weer goed zetten. Maak je daar maar geen zorgen om! Zorg alleen wel dat je zelf een beetje in de gaten houdt dat je niet over je normale data heen gaat. Dus ga nu niet uren data gebruiken, wat je normaal ook niet zou doen ??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic