Serkan, ik heb de app verwijderd, dus ik hoef nergens aan te wennen. Het enige voordeel dat deze verandering met zich meebrengt is dat ik voor het eerst in 16 jaar eens ga kijken wat de concurrenten mij te bieden hebben. Als het Vodafone abonnementscontract van mijn partner verloopt, zal ik er op aandringen om een nieuw contract bij een andere provider af te sluiten.
Behalve dat de app compleet vernield is, vind ik de manier waarop Vodafone met mijn klacht omgaat totaal waardeloos. Ik heb afgelopen week namelijk een klachtenformulier via jullie website ingevuld, waarin ik mijn ongenoegen uit over de nieuwe "functie" van de app, en als reactie krijg ik:
---------------------------------------------Beste heer Duivenvoorde,
Het is inderdaad het geval bij Prepaid.
Wanneer je inlogt op de My Vodafone app wordt je doorgeleid naar My Vodafone.
Meer informatie over deze dienst kun je teruglezen via de volgende link:
http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/My-Vodafone-Prepaid-vernieuwd/td-p/248286?cmpid=100136
Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht je nog vragen hebben neem gerust contact op met de klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Online Feedback-------------------------------------------
Er wordt met geen woord gerept over "het spijt ons dat onze nieuwe app u niet bevalt", "wij zullen dit doorgeven aan het team dat verantwoordelijk is voor de "functionaliteit" van de app", etc. Pas als ik op een forum mijn ongenoegen uit krijg ik een dergelijke reactie. De link die overigens in die e-mail staat werkt niet, wat er nog meer op lijkt dat mijn klacht niet serieus werd genomen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben altijd heel positief geweest over Vodafone, en heb jullie ook altijd gepromoot bij mensen die een nieuwe provider zochten, maar door deze ervaring zal ik dat niet meer doen. Integendeel, ik zal anderen afraden om bij Vodafone klant te worden, tenzij ze
alleen waarde hechten aan een goede 4G dekking.