Qwerty34

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Maandelijkste kosten ineens hoger

Hallo. Ik heb al bijna anderhalf jaar geleden mn contract verlengd en heb een so smart 500 abbo.
Maandelijkste kosten altijd 15 euro. Nu is er voor deze maand ineens 21,39 van mn rekening gehaald. Zonder dat ik kosten buiten mn bundel heb. Staat ook gewoon bij maandelijkste kosten 21,39. Dat hoort 15 te zijn.
Ik vraag me af hoe dit ineens mogelijk is. Contract is contract toch?

Vodafone geeft nu "gratis" extra data aan Ziggo/vodafone klanten. Daar ben ik er dus 1 van. Nu heb ik het vermoeden dat dit de reden is waarom ik ineens meer dan 6 euro extra moet betalen. Als dit het geval is dan had ik dat graag willen weten voordat mij zogenaamd iets " gratis " wordt gegeven.
Ik zou graag willen weten wat de oorzaak is.

Alvast bedankt.

T. de Vries
11 Reacties 11
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Qwerty34,

Heb je je rekening al bekeken? Je kunt de exacte kostenposten op je factuur bekijken via My Vodafone. Wellicht verheldert dit het één en ander.

De gratis extra data die je cadeau krijgt, heeft in ieder geval niks te maken met de verhoging op je factuur.


Joost84

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zag hetzelfde op mijn factuur van april. Ik heb elke maand een korting van €7,-, maar in april is er minder korting berekend. Een medewerker van Vodafone heeft bevestigd dat er iets mis is gegaan op de factuur, en dat dit inderdaad te maken heeft met de gratis voordelen als je ook Ziggo klant bent. Als het goed is wordt de misgelopen korting met je nieuwe factuur in mei verrekend.
Qwerty34
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja die heb ik als eerste meteen bekeken. Ik heb geen extra kosten buiten mn bundel. De normale kosten die normaal 15 euro zijn is ineens met zo'n 6 euro verhoogd naar 21 euro nog wat. Zonder enige reden. Dat vind ik vreemd. Dus vandaar mijn vraag.
Qwerty34
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ok dan wacht ik het af en hou ik de rekening van Mei even in de gaten. Ik wil hoe dan ook die euro's terug krijgen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Aangezien wij via het Forum geen factuurvragen behandelen (zie huisregels) zal dit topic binnenkort worden gesloten.
hivdl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
zonder enig bericht zijn de maand kosten verhoogd, dit vind ik niet kunnen en ongepast.
Dit zijn Ziggo praktijken
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi hivdl,

Wanneer je een contract bij ons hebt, worden nooit jouw abonnementskosten verhoogd. Dat kan alleen het geval zijn wanneer je jouw contract tijdelijk hebt stopgezet. Dan vervallen de eventuele acties/kortingen.
Mocht je meer duidelijkheid willen over jouw rekening, dan kun je het best even contact opnemen met onze klantenservice via 0800-0094, de chat of via Facebook of Twitter.
hivdl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
contract is nog nooit stopgezet en nu zonder bericht verhoogd, en natuurlijk heb ik al gebeld, maar dan krijg ik iemand van een callcenter die geen uitleg geeft omdat ze het niet weet en zeer onbeschoft is
hivdl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
sorry, ik heb de factuur nagekeken en zag dat de maandkosten njo steeds hetzelfde was maar dat er kosten buiten mijn bundel zijn, nogmaals sorry
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Dat kan gebeuren hivdl 🙂 Geen probleem!
Ik dacht inderdaad dat het zoiets zou zijn. Mocht je precies willen zien waar buitenbundelkosten vandaan komen, dan kun je dit opzoeken in de specificaties via My Vodafone, heel handig!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic