Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,758Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Smart Prime 7 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ben nog niet zo lang in het bezit van deze smartphone de Vodafone Smart Prime 7 ook bekend als VFD 600...Maar ik zag dat er een software update voor dit toestel was(Over de telefoon, Software u...

HTC 10 bloedheet Alleen-lezen Onopgelost

Ik gebruik een HTC 10 en het toestel wordt bloedheet bij gebruik. Je kan de metalen behuizing bijna niet vasthouden. Het toestel is al opgestuurd en teruggekomen, maar zonder resultaat.Alle updates zi...

Extra kosten door doorverbindnummers Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/qykcd De politie waarschuwt voor bedrijven die je tegen betaling telefonisch doorverbinden met de politie. Zij brengen gedurende het gehele gesprek kosten in rekening, zelfs wanneer ...

levertijd Xpera XZ Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, kunnen jullie een indicatie afgeven wat de levertijd gaat zijn van de Xperia XZ? Voorkeur blauw of ZIlver. Ik wil graag zsm mijn abonnement oversluiten naar jullie maar jullie hebben deze op la...

Dataverbruik Alleen-lezen Onopgelost

Mijn rekening in september 2016 was door overschrijding datalimiet ruim 100,00 € hoger dan normaal. Op de rekening wordt aangegeven dat ik d.d. 21/08 t/m 31/8 al exact 0.00 begin met dataverbruiken 24...

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

HalloEven een vraag,Ik heb contact gehad met Vodafone over migreren van mijn abonnement.De kosten zijn 117,45En dan moet ik de kosten van mijn mobiel betalen.Weet iemand hoe duur dat kan zijn?Groetjes...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen