Hallo, wanneer gaan jullie de eSim/Multisim introduceren voor de smartwatches van Samsung en/of Apple?
Jullie concurrentie heeft dit al, maar jullie slogan zoals deze op de site staat is: Daarom kies je Vodafone
Met Vodafone kies je bewust. Voor een excellent netwerk, premium service en een abonnement dat op jouw leven is afgestemd. Op ons krachtige netwerk. Vandaag, morgen, en in de toekomst.
Mijn leven heeft een smartwatch, maar jullie hebben geen abonnement wat daarop afgestemd kan worden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Damian-V
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Daar is inmiddels al een andere topic over en daar kan je alle informatie terug lezen. Voor nu is er nog geen ondersteuning en als die er komt dan zal Vodafone dit melden.
Hoi @Damian-V
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Daar is inmiddels al een andere topic over en daar kan je alle informatie terug lezen. Voor nu is er nog geen ondersteuning en als die er komt dan zal Vodafone dit melden.
En weer een topic de nek omgedraaid door engieboy. Ik snap het maar de signaalwerking raakt wel weg zo. Ik zie liever honderd open topics die niet opgelost zijn dan 1 als we iets willen bereiken.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.