MichelJonkhof1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppelen nieuw Ziggo abonnement aan My Vodafone

Goedemiddag,

 

Wij hebben een nieuw Ziggo abonnement met een ander klantnummer.  Aangezien het oude abonnement nog gekoppeld is aan MyVodafone kan ik het nieuwe abonnement nog niet koppelen. Graag zou ik het oude abonnement laten loskoppelen.

 

Alvast bedankt voor de hulp.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @MichelJonkhof1, welkom hier!

Ik help je graag hierbij! Als ik jouw gegevens erbij pak dan zie ik dat er voor zowel My Vodafone als Mijn Ziggo twee aparte accounts zijn. Het account voor Mijn Ziggo (met e-mailadres eindigend op gom.nl) is zojuist geregistreerd  en aan het My Vodafone account (geregistreerd met gmail.com) zit geen oud Mijn Ziggo account gekoppeld. Er valt dus geen oud account los te koppelen. 

Wil je de accounts nu graag samenvoegen zodat je op beide omgevingen kan inloggen met dezelfde gegevens, dan is dit mogelijk door in te loggen in My Vodafone en aan te geven dat je de accounts wilt samenvoegen. Let op: Kies niet voor het uitbreiden van je account. Deze optie werkt alleen als er nog geen Mijn Ziggo account is geregistreerd. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @MichelJonkhof1, welkom hier!

Ik help je graag hierbij! Als ik jouw gegevens erbij pak dan zie ik dat er voor zowel My Vodafone als Mijn Ziggo twee aparte accounts zijn. Het account voor Mijn Ziggo (met e-mailadres eindigend op gom.nl) is zojuist geregistreerd  en aan het My Vodafone account (geregistreerd met gmail.com) zit geen oud Mijn Ziggo account gekoppeld. Er valt dus geen oud account los te koppelen. 

Wil je de accounts nu graag samenvoegen zodat je op beide omgevingen kan inloggen met dezelfde gegevens, dan is dit mogelijk door in te loggen in My Vodafone en aan te geven dat je de accounts wilt samenvoegen. Let op: Kies niet voor het uitbreiden van je account. Deze optie werkt alleen als er nog geen Mijn Ziggo account is geregistreerd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic