Anja22

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mogelijkheid om factuur voor het opwaarderen te kunnen downloaden in MyVodafone

Hallo forumleden,

 

Het is niet mogelijk is om een factuur voor het online opwaarderen te downloaden via My Vodafone. Alsdus de klantenservice van Vodafone. Daar kwam ik vandaag achter. Dat vind ik heel typisch dat dat niet kan. 

Als ik iets koop, in mijn geval voor zakelijk gebruik, hoor ik op zijn minst een online betaalbewijs te ontvangen.  

Vodafone promoot online opwaarderen volop. Het is ook heel handig t.o.v. beltegoed kopen in de winkel.

Maar vervolgens ontvang je geen betaalbewijs. 

Mijn voorstel is om de downloadmodule ook voor prepaid telnummer toe te voegen in MyVodafone.   

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Anja22, welkom hier!

Allereerst sorry voor de late reactie op jouw bericht. Ik heb de situatie uitgezet, omdat er bij mij zelf enige verwarring ontstond omdat in My Vodafone onderstaand kopje suggereert dat dit mogelijk zou zijn: 

Niets is helaas minder waar. Door te klikken op ''alle opwaarderingen'' kom je uit in een scherm om via iDeal op te waarderen. Dit betreft een fout aan onze zijde. Kort samengevat. We bieden helaas geen overzicht aan met al jouw opwaarderingen. Deze foutieve informatie in My Vodafone zal worden hersteld. Sorry voor de verwarring en ik zal jouw feedback/suggestie om dit in de toekomst mogelijk te maken doorgeven aan de betreffende afdeling.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Anja22, welkom hier!

Allereerst sorry voor de late reactie op jouw bericht. Ik heb de situatie uitgezet, omdat er bij mij zelf enige verwarring ontstond omdat in My Vodafone onderstaand kopje suggereert dat dit mogelijk zou zijn: 

Niets is helaas minder waar. Door te klikken op ''alle opwaarderingen'' kom je uit in een scherm om via iDeal op te waarderen. Dit betreft een fout aan onze zijde. Kort samengevat. We bieden helaas geen overzicht aan met al jouw opwaarderingen. Deze foutieve informatie in My Vodafone zal worden hersteld. Sorry voor de verwarring en ik zal jouw feedback/suggestie om dit in de toekomst mogelijk te maken doorgeven aan de betreffende afdeling.

Anja22
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor het oppakken van de topic. 
Fijne toezegging dat het wordt hersteld. Ik hoop ook dat met terugwerkende kracht tot 1 jaar terug hersteld kan worden.  Goed vooruitzicht dat ik mijn administratie weer op orde kan brengen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Beste @Anja22 

Juich niet te vroeg! Cecilia zegt niet dat deze optie er komt! De fout die er nu staat gaan ze aanpassen (de tekst). Of er een mogelijkheid komt met een overzicht van al opwaarderingen is nog helemaal niet duidelijk. Dus alleen de tekst gaan ze aanpassen, niet de mogelijkheid voor een lijst. 

Lees nogmaals: Dit betreft een fout aan onze zijde. Kort samengevat. We bieden helaas geen overzicht aan met al jouw opwaarderingen. Deze foutieve informatie in My Vodafone zal worden hersteld. Sorry voor de verwarring en ik zal jouw feedback/suggestie om dit in de toekomst mogelijk te maken doorgeven aan de betreffende afdeling.

Ze stuurt je feedback/suggestie toe aan de juiste afdeling en die gaan dan bepalen of het aangepast kan worden voor in de toekomst. Die goede vooruitzicht klopt dan niet wat je zegt, mocht Vodafone deze dienst niet gaan aanbieden. Ze gaan alleen nu de tekst online aanpassen! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic