W9J

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prepaid Unlimited bundel zomeractie

Hallo,

 

Ik heb vanochtend enkele malen geprobeerd om de prepaid weekbundel aan te zetten, maar krijg dan via sms de melding dat ik niet genoeg tegoed heb.

 

Volgens de actievoorwaarden van de zomeractie 50%korting op alle prepaid Unlimited bundels loopt de actie tot en met 4 september.

Ook als ik de bundel wil activeren dan staat er €7 voor een weekbundel.

Mijn tegoed is €12, waarom kan ik deze bundel niet activeren?

 

Met vriendelijke groet

Jw

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@W9J Fijn dat het is gelukt om de bundel te activeren. Blijkbaar is het volledige bedrag afgeschreven omdat de looptijd toch wel tot 3 september was. Ik heb in ieder geval je tegoed bijgewerkt zodat je alsnog € 7- hebt betaald voor de bundel.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @W9J, welkom hier!

Wat gek dat het niet lukt om de prepaid bundel toe te voegen aan je abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken, maar als ik hier intern de actie opzoek, dan was de looptijd van deze actie van 3 juli 2023 tot en met 3 september 2023. Dat zou betekenen dat de actie tot gisteren liep. 

Zelf geef je aan dat de actievoorwaarden aangeven dat de looptijd tot 4 september 2023 is. Dit zie ik ook terug op de screenshot die je hebt toegevoegd. Hier staat ook netjes het bedrag van €7,- vermeld voor de door jouw gewenste bundel (normale prijs € 14,-). Ondanks dat je tegoed toereikend is voor de bundel (inclusief korting) heb ik al eens eerder gezien dat het tegoed gelijk of hoger moet zijn dan de reguliere prijs van de bundel. Ik heb je tegoed met € 2,- verhoogd. Wil je checken of het lukt om de bundel nu te activeren?

W9J
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb nu wel de bundel kunnen activeren, maar niet voor €7. Er is €14 afgeschreven.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@W9J Fijn dat het is gelukt om de bundel te activeren. Blijkbaar is het volledige bedrag afgeschreven omdat de looptijd toch wel tot 3 september was. Ik heb in ieder geval je tegoed bijgewerkt zodat je alsnog € 7- hebt betaald voor de bundel.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Een goedemorgen @Cecilia 
Ik wil dan toch nog even graag reageren op die looptijd. Dit is al eens eerder langs gekomen, dat er staat "tot en met". Maar dat het eigenlijk "tot" moet zijn. Is ook al eens voorgekomen met een abonnementen actie in de voorwaarden.

Even als voorbeeld:
Of de persoon die de website bewerkt snapt niet dat het dan tot 4 september moet zijn (op de site) want de actie loopt tot en met 3 september 23:59 uur. En dat is dan TOT 4 september. Of ze vullen het op de achtergrond niet goed in en moet het niet 3 september 23:59 uur zijn maar 4 september 23:59 uur.

Ik weet niet hoe dat allemaal werkt, maar het gaat wel vaker mis met data informatie. Op de website heb ik ook zien staan dat er tot en met 4 september stond, dat is dan met 4 september er bij. Je begrijpt me wel 😊 - Misschien dat je dit eens kan doorgeven aan de juiste persoon. 

W9J
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor deze oplossing.

Maar ben het wel eens met @Energieboy, ik heb voor het afsluiten van de bundel op de website en de actievoorwaarden gecheckt tot wanneer de actie zou lopen. Ivm mijn vakantie was het voor mij gunstiger om de bundel pas op 4 september te activeren, aangezien er stond dat de looptijd tot en met 4 september zou zijn. 

Als er had gestaan dat de looptijd t/m 3 september of tot 4 september zou zijn, had ik hem een dag eerder geactiveerd.

Ook bij het activeren van de bundel stonden de 'zomeractie'-tarieven er, waardoor je ervan uitgaat dat de actie nog loopt. 

 

Maar nogmaals bedankt voor het terugstorten van het tegoed.

W9J
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zie nu trouwens in mijn account staan dat de bundel actief is TOT 10 september. Dus dat zou betekenen dat de bundel afloopt op 9 september 23.59? 

Als ik de weekbundel op maandag 4 september activeer, dan hoort deze toch pas op 10 september 23.59 uur af te lopen?

 

Is hier ook sprake van verwarring (verkeerd gebruik) met 'tot' en 'tot en met'?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Ik snap de verwarring hoor @W9J. Deze feedback zal ik dan ook zeker doorzetten. Wat betreft de bundel; deze loopt af op 10 september 23:59 uur.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic