OmeJohn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn werkgever neemt mijn particuliere abonnement over

Goedemorgen!

2 maanden geleden heb ik mijn abonnement voor 1 jaar verlengd, inclusief toestel tegen bijbetaling.

Mijn werkgever is nu bereid om mijn abonnement te vergoeden, echter moet het dan wel op naam van mijn werkgever komen te staan.

 

Zitten hier nadelen voor mij aan? Ben ik zelf nog wel eigenaar van het toestel en het telefoonnummer? En kan ik bijvoorbeeld nog wel inloggen op My Vodafone met mijn eigen inloggegevens?
Is het anders ook mogelijk om het particuliere abonnement aan te houden en de naam van mijn werkgever op de factuur te vermelden?

 

Bij voorbaat dank!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @OmeJohn 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat je werkgever je abonnement wil overnemen en betalen. Daar zitten zeker wat stappen in om dit te realiseren en je bent dan ook je nummer kwijt. Als eerst een toestellening is persoonlijk en dus niet overdraagbaar. Als er nog een lening loopt dan neemt Vodafone hierover contact met je op. Het nummer zal worden omgezet naar je werkgever en die is dan eigenaar van je nummer. Als je kan afspreken, dat wanneer je weggaat, je het abonnement weer terug overneemt, dan is er niets aan de hand. 

Je werkgever hoeft niet een zakelijk abonnement te nemen, hij kan ook gewoon je eigen abonnement overnemen. Maar dan is hij/zij wel eigenaar van het abonnement geworden. Het is zeer eenvoudig te regelen via het formulier op deze pagina van Vodafone. 

Bij het invullen zijn de volgende gegevens/documenten nodig:

  • Een geldig legitimatiebewijs van jou en van nieuwe eigenaar
  • Van de nieuwe eigenaar: een bankafschrift van maximaal 1 maand oud
  • Gaat het om een zakelijk contract, dan van de nieuwe eigenaar een KvK-uittreksel van maximaal 1 maand oud, en een zakelijke bankpas met dezelfde gegevens als in het KvK-uittreksel
  • Als de nieuwe eigenaar al klant is bij Vodafone: het klantnummer

 

Lukt het nu niet, je kan ook altijd een bezoekje brengen aan een van de Vodafone winkels. Neem dan wel alle gegevens mee en kom samen met de nieuwe eigenaar (je werkgever). Een Vodafone medewerker regelt samen met jullie de contractoverdracht.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @OmeJohn 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat je werkgever je abonnement wil overnemen en betalen. Daar zitten zeker wat stappen in om dit te realiseren en je bent dan ook je nummer kwijt. Als eerst een toestellening is persoonlijk en dus niet overdraagbaar. Als er nog een lening loopt dan neemt Vodafone hierover contact met je op. Het nummer zal worden omgezet naar je werkgever en die is dan eigenaar van je nummer. Als je kan afspreken, dat wanneer je weggaat, je het abonnement weer terug overneemt, dan is er niets aan de hand. 

Je werkgever hoeft niet een zakelijk abonnement te nemen, hij kan ook gewoon je eigen abonnement overnemen. Maar dan is hij/zij wel eigenaar van het abonnement geworden. Het is zeer eenvoudig te regelen via het formulier op deze pagina van Vodafone. 

Bij het invullen zijn de volgende gegevens/documenten nodig:

  • Een geldig legitimatiebewijs van jou en van nieuwe eigenaar
  • Van de nieuwe eigenaar: een bankafschrift van maximaal 1 maand oud
  • Gaat het om een zakelijk contract, dan van de nieuwe eigenaar een KvK-uittreksel van maximaal 1 maand oud, en een zakelijke bankpas met dezelfde gegevens als in het KvK-uittreksel
  • Als de nieuwe eigenaar al klant is bij Vodafone: het klantnummer

 

Lukt het nu niet, je kan ook altijd een bezoekje brengen aan een van de Vodafone winkels. Neem dan wel alle gegevens mee en kom samen met de nieuwe eigenaar (je werkgever). Een Vodafone medewerker regelt samen met jullie de contractoverdracht.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic