Mooni

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobile protect Pincode vergeten

http://voda.fo/ne/vld4hHallo, mijn telefoon is vergrendeld omdat ik mobile protect heb. Maar nu moet ik een pincode hebben maar dat weet ik niet eens! Ik hoop dat jullie mij zo kunnen helpen! Groeten Monique van den Eijnden
184 Reacties 184
wingman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb het zelfde probleem. hoe los ik dat op.
Alrik00

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit probleem ook. Ik heb al via My Vodafone geprobeerd Mobile Protect te ontgrendelen, maar dat werkt niet; na een hele poos krijg ik de melding dat het toestel niet is ontgrendeld, en dat het mogelijk niet is aangemeld op het netwerk. Als ik kijk op mijn telefoon kan ik nog net zien dat ik wel ben aangemeld bij Vodafone NL. Ik heb ook al geprobeerd een tijdelijk wachtwoord toegezonden te krijgen, maar dat werkt ook niet; de pincode die ik krijg wordt niet door de app geaccepteerd. Help!!
head57

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja maar die code weet ik ook niet (telefoon vergrendeld
kirsten1995

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,

Ik ben mijn pincode van mobile protect vergeten zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

groetjes,

Kirsten
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @kirsten1995 ,

Heeft de oplossing van @Per dan niet geholpen want daar zul je zeker verder geholpen kunnen worden.
dvb1975

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn Samsung S5 is vergrendeld nadat ik de simkaart eruit had gehaald en weer teruggestopt. Nu heb ik de code opgevraagd en gekregen voor Mobile Protect, maar nadat ik die heb ingevoerd, wordt er weer een pincode gevraagd. Iedere code die ik ken, heb ik geprobeerd, maar zonder resultaat. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Wenne

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar kan ik de antwoorden lezen van de vragen?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi!

Als je de code vergeten bent kun je deze resetten via je My Vodafone account. Het is dan wel belangrijk dat je toestel verbinding heeft met een Wi-Fi netwerk, anders kan de nieuwe code niet aankomen op je toestel.

Ook kun je een nieuwe code laten sturen naar een vriend. Heb je beide mogelijkheden eens getest?
arenda

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, mijn telefoon is vergrendeld omdat ik mobile protect heb. Maar nu moet ik een pincode hebben maar dat weet ik niet eens! Ik hoop dat jullie mij zo kunnen helpen! Want ik zit nu in het buitenland nu en wil een andere sim erin doen maar dat gaat dus niet groetjes arenda
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @arenda .

Via het Forum kunnen we helaas je code niet resetten kijk anders eens op www.vodafone.nl/support/contact/ voor de opties uit het kiezen om contact op te nemen. Zo kan er en reset code worden gegeven aan je waardoor je weer in je toestel kan.
arenda

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hi.
heel erg bedankt voor je reactie maar ik zit nu in het buitenland en kan helemaal niet bellen op die 0900 nummer omdat ik niet meer in me telefoon kan is er echt geen andere oplossing? om toch een andere pincode te krijgen?
of heb ik helemaal verkeerd gedaan is het niet bellen via een 0900 nummer?

groetjes arenda
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @arenda ,

Je zou ook eens gebruik kunnen maken van de live chat? Hierbij worden wel en aantal gegevens gevraagd van je zij kunnen je hierbij ook helpen.
arenda

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
op dit moment is de chat offline en al sinds gister staat er dat het niet doet.. kan ik niet bellen op een ander nummer of iets?


groetjes

arenda
arenda

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hopelijk is er een andere oplossing want de online live chat doet het niet...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @arenda ,

Ik zie dat er niks mis is met de live chat, je kunt ook bellen als je dat fijner vindt vanuit het buitenland is dit: +31 6 54 500 100

arenda

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hi, bij mij lukt het niet om op de live chat te gaan en ik had die nummer ook gebeld maar dat is alleen als je tel. is gestolen en er wordt niks gezegd over een pincode vergeten..

groetjes
arenda
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Arenda,

Ik heb een snellere oplossing voor je!

Je kunt je toestel eenvoudig ontgrendelen via je My Vodafone account. Indien dit niet werkt raad ik je aan om via Facebook of Twitter even contact met ons te zoeken. Dan kijken we het verder voor je na. Succes!
josaht

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo mijn pincode protect VERGETEN ||||
AL UREN BEZIG VAN vodafone EEN ANTWOORD krijgen...
het antwoord is steeds NEP
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @josaht

Wat gaat er dan mis? Heb je bovenstaande berichten doorgenomen? Hier staat wat je moet doen. Als dit niet lukt kun je ook contact met ons opnemen via Facebook, Twitter of de klantenservice bellen(1201).
sema

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nu kan ik dus niet op mijn mobiel. Hoe kan ik deze code krijgen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic