reind702

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobiele router

Geachte

Ik probeer telefonisch contact met jullie te krijgen maar het lukt van geen kanten, ik wil graag praten over een simkaart voor Europa die ik kan gebruiken in een mobiele router waar ik dan ook mijn data kan delen en upgraden.

mvg Jeroen Reinders 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @reind702
Welkom op de Community van Vodafone!

Het kan soms druk zijn via sommige kanalen. Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te woord te staan. 
Hierdoor kan het zijn, dat je soms langer moet wachten. Mijn excuses voor het ongemak.

Data delen is alleen mogelijk met het Red Together abonnement. Met alle andere abonnementen kun je alleen data delen via een hotspot.
Bij beide abonnementen heb je de mogelijkheid om data bij te kopen. Bij het Red Together abonnement is de data die je bijkoopt alleen voor het nummer waarmee je het aanschaft. 
Al onze simkaarten kun je gebruiken in Europa maar je hebt wel te maken met een fair use policy

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @reind702
Welkom op de Community van Vodafone!

Het kan soms druk zijn via sommige kanalen. Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te woord te staan. 
Hierdoor kan het zijn, dat je soms langer moet wachten. Mijn excuses voor het ongemak.

Data delen is alleen mogelijk met het Red Together abonnement. Met alle andere abonnementen kun je alleen data delen via een hotspot.
Bij beide abonnementen heb je de mogelijkheid om data bij te kopen. Bij het Red Together abonnement is de data die je bijkoopt alleen voor het nummer waarmee je het aanschaft. 
Al onze simkaarten kun je gebruiken in Europa maar je hebt wel te maken met een fair use policy

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic