ThijmenDam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanvraag Red Together

Goedemiddag!

 

Op dit moment ben ik klant bij KPN, maar ik wil graag overstappen naar Vodafone om een Red Together abonnement af te sluiten. Het is de bedoeling dat ik dit abonnement deel met een familielid die op dit moment al wel klant is bij jullie. Omdat ik reeds klant ben bij Ziggo zou ik graag het abonnement willen beheren. Zowel mijn abonnement bij KPN als het Vodafone abonnement van mijn familielid kunnen op dit moment worden verlengd.

 

Wanneer ik Red Together wil aanvragen, zie ik twee knoppen: "minimaal 1 van ons is Vodafone klant" en "geen van ons is Vodafone klant". De laatste gaat uiteraard niet op. De eerste optie verwijst door naar het klantenportaal van mijn familielid, maar ook dit gaat dus niet op gezien ik graag beheerder wil zijn van het abonnement.

 

Wat is nu mijn beste optie? Dank voor het lezen!

 

Groet,

 

Thijmen

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Zoeduk

Liefhebber
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 56Likes

Even bellen. Dit was bij mij ook zo en kunnen ze in het systeem wel regelen. 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @ThijmenDam,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik leg je graag meer uit over Red Together.

Je geeft aan dat jij de hoofdgebruiker wilt zijn. In dit geval dien je als eerste het Red Together abonnement voor jou aan te vragen in combinatie met nummerbehoud.
Zodra je nummer over is gezet naar ons toe en je abonnement is actief, zal het nummer van je familielid overgezet moeten worden naar jouw klantnummer.

Daarna kan voor het familielid het Red Together Extra abonnement aangevraagd worden.
Zodra het Red Together Extra abonnement actief is, dienen beide nog gekoppeld te worden aan elkaar via My Vodafone. 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Zoeduk

Liefhebber
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 56Likes

Even bellen. Dit was bij mij ook zo en kunnen ze in het systeem wel regelen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @ThijmenDam,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik leg je graag meer uit over Red Together.

Je geeft aan dat jij de hoofdgebruiker wilt zijn. In dit geval dien je als eerste het Red Together abonnement voor jou aan te vragen in combinatie met nummerbehoud.
Zodra je nummer over is gezet naar ons toe en je abonnement is actief, zal het nummer van je familielid overgezet moeten worden naar jouw klantnummer.

Daarna kan voor het familielid het Red Together Extra abonnement aangevraagd worden.
Zodra het Red Together Extra abonnement actief is, dienen beide nog gekoppeld te worden aan elkaar via My Vodafone. 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic