Hoi @robbertkoek1966
Het is gebruikelijk als mensen aangegeven geen internet in het buitenland te hebben dat de mensen van Vodafone dan eerst melden dat ze naar hun instellingen moeten kijken. Dit ook omdat ze niet meer informatie verstrekken en dan wil Vodafone weten wat de klant al heeft gedaan. Mag je bla bla bla vragen vinden, dat mag, maar is soms wel nodig.
Omdat jij zo slim, en super handig bent, hoeft Vodafone dit niet meer te vragen, je hebt het zelf al beschreven en aangegeven wat je er doet om het dan eventueel wel werkende te krijgen. Heb je nog niet kunnen achterhalen of er bij Proximus een storing is of dat het volledig aan Vodafone ligt? Heb je ook met andere mensen, die geen Vodafone hebben, kunnen zien of die wel op Proximus konden? Toch stel ik deze vragen maar even want ik weet niet of het aan Proximus ligt, dat ze daar een storing hebben, of dat het aan Vodafone ligt. Misschien dat jij hierop ook al een antwoord hebt, dat helpt de mensen van Vodafone weer 😀.
Het is zeker lastig dat je nu handmatig moet overschakelen, maar gelukkig is deze mogelijkheid er nog wel. Goed dat je hier op de community je klacht aangeeft. Je hebt het over collega's, gaat het hier om een zakelijk Vodafone abonnement? Zo ja, dan zou ik je willen vragen om ook even de zakelijke klantenservice hierover in te lichten. Bij eventuele klachten kan je het best het klachtenformulier invullen want dan weet je zeker dat je vraag bij de juiste afdeling terecht komt en die gaan er mee aan de slag. Zo zie je maar weet, dit zijn geen dingen die je 123 kan oplossen en blijft best lastig.
Maar goed dat je een melding maakt, mensen van Vodafone zullen het zeker opnemen. Zakelijk? Dan toch nog even bij de zakelijke markt laten weten (via de klantenservice).