Ik ben al dagen bezig en tot nu toe heb ik geen oplossing.
Ik heb een Samsung Note 3 met abonnement.
Ik ben nu met vakantie op Curacao en heb een andere simcard om zo mijn telefoon te kunnen gebruiken.
Bij het eruithalen van de vodafone simcard is mijn toestel vergrendeld. Ik zou een 6 cijferige pincode moeten intoetsen om dit te kunnen ontgrendelen. Alleen heb ik nooit een pincode opgegeven voor Mobile Protect, dus ik weet niet wie mij kan helpen aan dergelijke pincode zodat ik mijn telefoon weer kan gebruiken. Dit is zo frustrerend, want als ik met de klantenservice voor buitenland bel, dan moet ik betalen voor een lange vragen reeks en uiteindelijk kreeg ik te horen dat ze gesloten zijn, Kan toch niet. Via email hebben ze mij mijn IMEI nummer gestuurd, dat heb ik niet nodig en dat kan ik natuurlijk in mijn gegevens zelf terugvinden of in mijn toestel, dus dat was ook een hulp voor niets. Via FB hebben zij mij gemaild maar heb nog geen pincode ontvangen, ben afwachtend. Ik heb de pincode dringend nodig, ik zit met vakantie en ik moet rekeningen betalen die ik met behulp van mijn telefoon doet. Dus Iemand help mij a.u.b. aan de 6 cijferige pincode. AUB