Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen service in Belgie Alleen-lezen Onopgelost

Ik ga elke dag naar België voor mijn werk. Sinds een paar dagen werkt mijn prepaid SIM kaart niet meer zodra ik de grens over ben. Ik heb nog meer dan 10 Euro beltegoed. Terug in NL meteen weer connec...

sim deactivated Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! I requested a second sim (data only), that has been received and works properly.The problem is that my first sim (calls and data) has been deactivated due to this.I need to have it reactivated ...

Klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Twee dagen bezig geweest om de klantenservice te bereiken. Na een vriendelijke chat, verwees mij de medewerker om 1201 te bellen optie 2 en 3.Zo gezegd, zo gedaan. Verschrikkelijk de zg. wachtijden, z...

Presto door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Ik had per ongeluk de klantenservice gebeld!,, en ineens was er 0,45 euro cent buiten mijn te goed!Terwijl ik eigenlijk meteen opgehangen had!! Waarom hebben red klanten het gratis en de andere klante...

Ria9876 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe versie Net Perform App Alleen-lezen Onopgelost

Beste forumgebruikers, Onlangs hebben we een nieuwe versie van de Net Perform app gelanceerd. Daarmee kun je op een makkelijke manier bijhouden hoeveel data je toestel verbruikt. Deze app komt zowel b...

sabinel door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Nexus 6 bestellen? Alleen-lezen Onopgelost

Hey! Mijn abonnement is afgelopen en ik zou deze graag bij Vodafone verlengen met een Nexus 6. Nou wordt deze telefoon niet via de vodafone shop verkocht. Via internet kan ik mijn abonnement wel verle...

Paltypus door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

rekening Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abonnement loopt sinds februari 2015. Als ik de app of op de website informatie probeer te krijgen over mijn rekening(en), dan krijg ik geen ander resultaat dan een draaiend rondje. "Erger nog": ...

eijsdenm door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekeningen Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone,Ik zie dat voor de factuur Maart er 2x hetzelfde bedrag van mijn Rekening is gehaald. Waarom is dit gebeurd en kan het teruggestort worden?Groeten,Jimmy

Jimmysc door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe rekening Alleen-lezen Onopgelost

Mijn man heeft gisteren contact met jullie gehad wegens een absurd hoge rekening van 737,-. Nu bleek dat dit een fout was en dat het 79,- betreft. Wanneer kan ik deze rekening van jullie verwachten zo...

Multisim in laptop: "kan geen verbinding maken" Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone! Toen ik onlangs mijn abonnement verlengde, kreeg ik een nieuwe multisim toegestuurd. Deze heb ik in mijn laptop gestopt. Maar sindsdien lukt het niet meer om verbinding te maken. Met d...

Account aanmaken My Vodafone Zakelijk lukt niet, maar wel op particulier Alleen-lezen Onopgelost

Inloggen op particulier My vodafone met klantnummer lukt wel, maar een account aanmaken met hetzelfde klantnummer op My vodafone Zakelijk lukt niet. Geeft een foutmelding dat klantnummer onjuist is. H...

jct0509 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Adverteren met aanbiedingen die je helemaal niet krijgt Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb eind maart mijn Vodafone Red abonnement verlengd en omgezet in Red Super inclusief een HTC One M9. Kreeg het toestel rond begin april en zag verschillende leuke acties, zoals de h Harman Kardon...

moby008 door Meedenker
  • 17 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Vodafone doet niets aan probleem netwerk!! Alleen-lezen Onopgelost

Na mijn betaling aan Vodafone alsnog geblokkeerd. Eindelijk een telefoon kunnen regelen om te bellen naar de klantenservice omdat de chatafdeling mij ineens niet kan helpen wat voorheen wel kon.Ik ben...

rosed door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement met NIEUW toestel blijkt 2eHANDS te zijn!!! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo , ik werd gebeld door vedafone, ik kon een NIEUW toestel uitzoeken met het verlengen van mijn abonnement. De telefoon was netjes de volgende dag binne, achteraf blijkt ,terwijl ik mijn i cloud a...

2162 - Lisse - Slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een half jaar zijn wij in "de Poelpolder" van Lisse komen wonen en het valt op dat er erg slecht bereik is. Ik vind het niet storend dat 4G binnen niet werkt (dit wordt opgelost door het gebruik...

banzi door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Worden overstapkosten gerekend? Alleen-lezen Opgelost

Of dun deze vraag al is gesteld weet ik niet, dus doe ik ut..:DJe stapt over van sim only naar prepaid/sim only naar abbo + toestel bijvoorbeeld, maar je blijft klant van Vodafone.Worden er dan overst...

Friesian door Gedreven Raadgever
  • 143 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 57 Likes

GS4-SMS versturen lukt niet. Alleen-lezen Opgelost

Sinds de laatste update van mijn GS4 functioneert het versturen van sms niet meer.???? Ontvangen gaat wel en het telefoonnummer van de SMS centrale (Vodafone) is ook correct.Wat is er nog meer te chec...

mart193 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

De Vodafone medewerkers op het forum Alleen-lezen Onopgelost

Mensen! Mijn naam is Alan, ik ben al een tijdje namens Vodafone Thuis aktief op het Vodafone Thuisboard maar had me nog niet voorgesteld ... Ik werk nu ongeveer 1,5 jaar voor Vodafone Thuis en daarvóó...

Alan door Expert
  • 533 Topics
  • 19 Oplossingen
  • 4 Likes

telefoon nummer Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik heb aangevraagd 2 keer over wijzigingen mijn tel.nummer.2e keer was niet de juiste telefoon nummer gewijzigd.Via my Vodafone heb gekozen mijn abonament met latste cijfers 789,maar dit was gem...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen