Hoi
Maris1985 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wij als klanten kunnen op deze Community ook niet zoveel doen eigenlijk. Het beste is om contact op te nemen met de
klantenservice van Vodafone. Je kan ook een melding maken via
My Vodafone, daar kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).
Mocht je graag een uitgebreide informatie willen versturen, liefst met tijden van bellen en hoe vaak dit overkomt, dan kan je het ook via een privé bericht sturen naar
Twitter en/of
Facebook. Daar kunnen ze je ook heel goed helpen!
Het is natuurlijk heel vervelend en zeker in deze tijden kan je zoveel met internet en het gebruiken (misbruiken) van nummers. Of Vodafone hier uiteindelijk iets aan kan doen, weet ik niet. Aangezien een derde deze telefoontjes pleegt, waarschijnlijk, en ze er dan ook niet veel aan kunnen doen. maar je kan altijd even met ze in contact komen. Succes in ieder geval en hopen dat het snel oplost.