SvenDiep

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Together, contract samenvoegen, toestellening

Goedemorgen,

Als ik een groep wil starten met 2 of 3 deelnemers voor Red Together. Dan zag ik dat ik een contract onder 1 klantnnummer moet brengen. Houdt dit in dat de bijbehorende toestelleningen wanneer dat er in totaal meer dan 1 zijn eerst moeten worden afbetaald?

Groetjes,
Sven
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Ik weet alleen dat je niet hoeft te wachten tot het contract af is gelopen, je kan zo overstappen. Of je daarna weer een toestellening kan treffen, geen idee. Daar zal iemand van Vodafone het antwoord op moeten geven, misschien dat een moderator hier zo 123 antwoord op heeft.

Anders wil ik je adviseren om contact op te nemen met de klantenservice:
Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Als je contact hebt gehad, laat het hier nog even weten, dan weten wij het ook 🙂
Je helpt er zeker andere klanten mee!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi SvenDiep
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je nu een contract hebt en je wilt over naar het Red Together abonnement dan moet je eerst je Toestel afbetalen, eerder kan je niet overstappen.

Meer informatie kan je terug vinden op deze topic: https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/red-together-294840/index2.html#post295616
SvenDiep
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik heb zelf geen toetstellening. Degene die mee wil doen heeft dat wel. Blijft haar contractduur dan hetzelfde en kan zij op een gegeven moment weer een nieuwe toestel uitzoeken met een nieuwe toestellening of is dat niet mogelijk?

Mvg
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Ik weet alleen dat je niet hoeft te wachten tot het contract af is gelopen, je kan zo overstappen. Of je daarna weer een toestellening kan treffen, geen idee. Daar zal iemand van Vodafone het antwoord op moeten geven, misschien dat een moderator hier zo 123 antwoord op heeft.

Anders wil ik je adviseren om contact op te nemen met de klantenservice:
Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Als je contact hebt gehad, laat het hier nog even weten, dan weten wij het ook 🙂
Je helpt er zeker andere klanten mee!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic