Ik heb precies hetzelfde. Is al de 2e keer dat ik dit heb.
Alle instellingen staan goed in de telefoon en kan ook zien bij mijn overzicht van datagebruik dat er geen enkele app is die veel GB heeft getrokken. De data verdwijnt gewoon zomaar. Wat mij bevreemd is dat Vodafone dit probleem al jaren kent zo blijkt uit hun eigen forum en berichten bij Radar van 2014. Maar toch blijft Vodafone zich beroepen op het feit dat er dan verkeerde instellingen ten grondslag liggen aan het probleem.
Bij mij begint toch echt het gevoel te komen dat ik bestolen word door vodafone. Bellen met vodafone is ook hopeloos vorige keer 1,5 tot 2 uur aan de lijn gezeten met 5 verschillende medewerkers en oke werd wel DEELS gecompenseerd voor de GB maar dat ging niet van harte. Ben nog aan het twijfelen of ik nu weer zoveel moeite ga doen of dat ik gewoon mijn abbonement ga beeindigen. Ik heb in ieder geval printscreens gemaakt zodat ik evt klacht kan indienen en duidelijk kan maken aan vodafone dat er toch echt aan hun kant weer iets mis gaat.