TorBoe LifeStyl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

unlimited abbo maar 5g te gebruiken

Hoi, unlimited abonnement afgesloten ivm met werk , tijdens werk kom ik erachter dat abbo maar een limit heeft van 5 GB.

er is duidelijk aangegeven dat de limiet 20GB per dag zou zijn ! Ook kan ik al dagen niet in bij gegevens abbo op site of app ,dit op bijvoorbeeld limiet aan te passen .

graag limiet op 20GB zetten zodat ik kan werken aub ! 
mvg Torboe 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @TorBoe LifeStyle 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of je hebt het verkeerd begrepen of iemand heeft de verkeerde uitleg gegeven. Bij een Unlimited abonnement krijg je de eerste 5GB + daarna 1GB verlenging volledig automatisch op 1 dag. Zodra jij die 6GB hebt opgemaakt en je hebt nog nieuwe nodig, dan krijg je een sms bericht dat je laatste 1GB, die je dus na dien5GB hebt gekregen op is en dan kan je via My Vodafone opnieuw 1GB activeren en als dien1GB dan weer leeg is, krijg je weer een sms om de volgende 1GB te activeren. Op deze manier werkt Unlimited en dat is toch echt Unlimited. 

Er is geen mogelijkheid om deze zomaar op een Max aantal GB te plaatsen, zo werkt dat niet. Lees deze informatie op internet:

 

Ja, zeker. Met Vodafone Unlimited internet, bel en sms je zoveel als je wilt in Nederland. Zo werkt het:

  • Je start elke dag met 5 GB.
  • Zodra deze GB's op zijn, activeren wij automatisch 1 GB. 
  • Heb je meer data nodig? Dan kun je onbeperkt steeds 1 GB extra activeren via My Vodafone.

 

Ik denk dat je een verwarring maakt met 25GB, dat is het gebruik in de EU, buiten Nederland. Waarschijnlijk is die uitleg je gegeven en is daar verwarring bij ontstaan. Deze heeft dus niets met het in Nederland gebruiken van je Unlimited!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @TorBoe LifeStyle 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of je hebt het verkeerd begrepen of iemand heeft de verkeerde uitleg gegeven. Bij een Unlimited abonnement krijg je de eerste 5GB + daarna 1GB verlenging volledig automatisch op 1 dag. Zodra jij die 6GB hebt opgemaakt en je hebt nog nieuwe nodig, dan krijg je een sms bericht dat je laatste 1GB, die je dus na dien5GB hebt gekregen op is en dan kan je via My Vodafone opnieuw 1GB activeren en als dien1GB dan weer leeg is, krijg je weer een sms om de volgende 1GB te activeren. Op deze manier werkt Unlimited en dat is toch echt Unlimited. 

Er is geen mogelijkheid om deze zomaar op een Max aantal GB te plaatsen, zo werkt dat niet. Lees deze informatie op internet:

 

Ja, zeker. Met Vodafone Unlimited internet, bel en sms je zoveel als je wilt in Nederland. Zo werkt het:

  • Je start elke dag met 5 GB.
  • Zodra deze GB's op zijn, activeren wij automatisch 1 GB. 
  • Heb je meer data nodig? Dan kun je onbeperkt steeds 1 GB extra activeren via My Vodafone.

 

Ik denk dat je een verwarring maakt met 25GB, dat is het gebruik in de EU, buiten Nederland. Waarschijnlijk is die uitleg je gegeven en is daar verwarring bij ontstaan. Deze heeft dus niets met het in Nederland gebruiken van je Unlimited!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic