benjamin31

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn abonnement verlengd maar ik heb nog steeds geen toestel !!!

Ik heb mijn abonnement op 13 maart 2015 verlengd. Ik zou op 14 maart mijn toestel thuis ontvangen. Maar helaas is de toestel door postbode geweigerd en naar vodafone teruggestuurd!! Ik heb meer dan 20 keer met vodafone contact opgenomen.. iedere keer heeft vodafone mij belooft dat er zou een herlevering plaats vinden. Ik heb nog steeds geen toestel thuis. Het abonnement zelf annuleren en opnieuw plaatsen heeft volgens vodafone geen zin omdat ik niiet meer van de aanbiedingen kan gebruik maken. Ik ben dit helemaal zat en ik weet niet wat ik allemaal moet doen. elke keer zelfde verhaal.


2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi benjamin31,

Dat is natuurlijk helemaal al niet leuk! Via het forum kunnen we dit helaas niet voor je oplossen omdat het forum alleen beschikt over Tips & Tricks en interne vragen zijn bedoeld voor de klantenservice, helaas...

Je kunt alle kanalen om de klantenservice te bereiken hier vinden.
Ellen81

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waardeloos! Ik heb een soortgelijk probleem. Kreeg een toestel met een defect. Stuur maar terug, lossen we heel snel op, maar ondertussen zijn we weken verder en niemand weet hoe het zit. Van het kastje naar de muur word je gestuurd. Loze beloftes..... Spijt van mijn verlenging op dit moment.
Sterkte! Hoop dar het snel opgelost word.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic