Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen 3G netwerk meer Alleen-lezen Opgelost

Hallo.Ik heb van de week mijn abbonnement laten verlengen met een sim only aanbieding.1GB internet, 300 belminuten en onbeperkt sms. Alleen sinds die dag heb ik geen 3G netwerk meer. Hoe kan dit?BVD. ...

Jvg40 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

1gb blox opeens uit Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik heb 21-08-2014 mijn 1gb blox geactiveerd en sinds vandaag 28-08-2014 is hij ineens uit en heb ik geen mbs meer tot mijn beschikking terwijl als ze op zijn je daar bericht van hoort te krijge...

Prepaid kwartaalbundel tegoed iPad klopt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 2 GB gekocht op 11 aug 2014. Als ik vandaag, 17 dagen later, kijk wat mijn tegoed is, krijg ik na het inloggen op my.vodafone met het telefoonnummer van mijn simcardje (dat in mijn iPad zit) ee...

Eijky door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen dekking Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Wij zijn onlangs verhuisd naar Berg aan de Maas (Urmond). Hier hebben we beide minimale tot geen dekking in en om ons huis. Postcodegebied is 6129AL.Is hier iets aan te doen? Mvg,

SamiraB door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet Alleen-lezen Onopgelost

Hoi!Ik heb al 2 dagen geen internet op mijn werk, postcode 7327 JZ. Hoe komt dat?Gr.

An1979 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen internet in boxtel 5281 GK Alleen-lezen Onopgelost

Klopt het dat ik geen internet op mijn mobiel kan ontvangen op dit moment in Boxtel 5281 GK of ligt het aan mijn nieuwe abonnmentt die vandaag is ingegaan (ik moet alleen mijn nieuwe telefoon telefoon...

Fransje door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

rekeningen Alleen-lezen Onopgelost

Bericht verplaatst van Apps en Diensten naar Vodafone Red en andere abonnementen. Per

Per door Oud Community Moderator
  • 803 Topics
  • 78 Oplossingen
  • 112 Likes

samsung S 3 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Samsung S 3 en heb deze geactiveerd.Wifi bereik is goed. maar ik kan geen bereik krijgen op het gewone internet . Het lukt alleen via WifiIk heb ook geprobeerd om Wifi uit te schakelen, hel...

Melding 80% van buitenlandbundel terwijl ik in NL ben Alleen-lezen Onopgelost

Vorige week ben ik op vakantie geweest naar het buitenland en heb bijna elke dag een buitenlandbundel gebruikt.Nu ben ik al een paar dagen weer thuis, maar bij het gebruik van 3G krijg ik nog dagelijk...

Cynt76 door Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simkaart voor Iphone5 aanvragen Alleen-lezen Onopgelost

mijn Iphone 4 is stuk en ik kan hem met garantie laten repareren, maar ik krijg geen ruiltelefoon mee. Nu kan ik tijdelijk een Iphone 5s lenen van mijn werk maar daar moet een apart simkaart in. Hoe v...

debbydk door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2641 MB, alleen gprs? Alleen-lezen Onopgelost

Volgens de dekkingskaart zit ik hier op de rand van een 4G gebied maar de verbinding blijft op gprs staan (ook als ik buiten sta). Reboot, sim eruit en erin bieden geen oplossing. Beetje zonde van een...

Wouter83 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

simkaart activeren? Alleen-lezen Opgelost

Gisteravond voor 8 uur mijn simkaart geactiveerd, kreeg ook bericht dat het gelukt was op site. alleen nog steeds geen sms ontvangen.Las dat tijdens openingtijden het maximaal een uur duurt, maar met ...

WesselvdS door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy Telefoon verliest netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een kleine week de Samsung Galaxy S5 mini. Ook hier kwam ik er uiteindelijk achter dat ik niet bereikbaar was en ook zelf niet kon bellen. Een databundel heb ik niet. De vodafone shop hee...

Meivogeltje door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mailstoring Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Klopt het dat de exchange het niet meer doet? Sinds een uur ongeveer kan ik niet meer mailen, zowel inkomend als uitgaand is er niks meer mogelijk. Hij zegt dat het serverwachtwoord is verander...

signal plus werkt niet of nauwlijks Alleen-lezen Opgelost

Ik heb thuis een Femtocel, ook wel Signaal Plus omdat het bereik binnenshuis erg slecht is. Vraag: werkt deze ook met Hollands Nieuwe abonnement (Vodafone familie) ? En hoe dan nummer op toegangslijst...

Yieppa door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Update naar Android 4.4 voor de xperia Z en ZR Alleen-lezen Onopgelost

:(:(Hallo,Ik heb een Smartband van Sony gekregen maar kan er geen gebruik van maken omdat de update van Kitkat nog niet is vrij gegeven voor mijn telefoon. Wanneer wordt hij vrij gegeven bij Vodafone?...

janslagter door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Bereik in de trein traject Hoorn - Zaandam Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort reis ik dagelijks met de trein tussen Hoorn en Zaandam. Het valt mij op dat het bereik tot Purmerend zeer matig is netwerk valt 2 keer weg. Wanneer er wel ontvangst is is dat slechts 1 stre...

Megapaul door Gedreven Liefhebber
  • 79 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 16 Likes

Geen dekking Alleen-lezen Onopgelost

Hebben sinds vandaag problemen met de dekking. Wij kunnen niet bellen en ook niet gebeld worden. Postcode 8851GS

Kpl1976 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Forgotten PIN on HTC One M8 Alleen-lezen Onopgelost

I have forgotten my PIN and have tried without luck to do a factory reset. Fast boot is on and the phone continously asks for the PIN code. If I send the phone back to Vodafone, can you reset it or is...

Davey66 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen