Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,003Oplossingen
  • 1,337Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Pusherige vodafone verkopers bellen op prepaid nr Alleen-lezen Onopgelost

hallo ik werd vandaag gebeld, op mijn prepaid nummer, van vodafone.een medewerker van vodafone wist mij presies te vertellen, hoeveel ik vebruik en wat ik verbruik.ik heb niet voor niets een prepaid k...

PersonX door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen abbonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Op 9 augustus 2014 loopt mijn abbonnement af en dat wil ik graag opzeggen. Volgens jullie website kan dat via mijn vodafone, maar daar kan ik niets zinvols vinden. Graag hulp.

evdl1234 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Update met kid-stand daarna battery probleem Alleen-lezen Onopgelost

Na laatste update met kid stand, een wakelock actief. Snachts weggelegd met 100% Battery, smorgens opstaan nog 50%. Niets veranderd aan de gsm, niets geinstallerd. Gaat om galaxy s4. Gsam battery geef...

RedNL door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Limiet ingesteld buitenland? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik keek net bij tegoed en verbruik en zag het volgende staan: Je hebt een limiet ingesteld voor internetgebruik in het buitenland van: € 60,50 Maar ik kan mij niet herinneren dat ik dit aan heb...

chantalcs door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

32 gb sd card bestellen - promotie actie galaxy S5 Alleen-lezen Opgelost

op 8-6-2014 abbo verlengd , nou kom ik in aanmerking voor de 32 gb promotie actie , maar het abbo is online verlengd bij vodafone , ik heb dus geen aankoopbon van één of andere winkel gekregen , maar ...

Geen internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo.Ik ben vorige maand overgestapt van prepaid naar abonnement maar nu is er vandeweek gewoon geld afgeschreven. Ik kan gewoon bellen en smsen alleen doet me internet het niet,ik ingelogd op mijnvo...

Mfvliet door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim lock Alleen-lezen Onopgelost

Hi guys, sorry that I write in english but I'm acutally not from the Netherlands. I recently bought an Lumia 520 on ebay which is sim locked by Vodaphone NL. Now, I like to know if it is possible to r...

delber door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzegen sim only, maar hudige nummer meenemen. Alleen-lezen Onopgelost

Beste VF Members, Ik ben voornemens om mijn huidige sim only abonnement op te zeggen, daar ik sinds vorig jaar contractvrij ben.Echter wil ik wel mijn huidige nummer meenemen en bij VF aangesloten bli...

DaVinci- door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Is mijn komende abonnement wel goed doorgevoerd? Alleen-lezen Onopgelost

Beste VF medewerker,Gister heb ik een collega van jullie gesproken over een sim only abonnement, vanaf het moment dat mijn huidige abonnement afloopt.Wij hebben gekozen voor het SO Smart 500 abonnemen...

Mariska91 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vroegtijdig abonnement opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik zit eraan te denken om mijn abonnement eerder op te zeggen.Hoeveel zal dit voor mij kosten?Ik heb mijn abonnement via de anwb gekocht voor de helft. 22,50 ipv 45 per maand voor 250 belminuten...

wendyvdb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gesloten: Storing in dronten? Alleen-lezen Opgelost

Sinds 2 wkn weinig of geen bereik in dronten, hoe kan dat?

carin door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gesloten: bereik 8253 Alleen-lezen Onopgelost

Omdat ons bereik heel slecht is of zelfs niet hebben ben ik benieuwd hoe jullie jullie klanten tegemoet willen komen.

melanie78 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3811- Amersfoort-geen 3G-07-07-'14 Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf 04-07 doet mijn 3G netwerk het niet tot slecht. Er staat wel 3G in het beginscherm. Maar in de browser geeft ie aan dat de server niet reageert. iMessage werkt ook niet.

Volgens dekkingskaart 3G 7.2Mbps, praktijk 2G. Misleiding? Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Met behulp van de dekkingskaarten van een aantal providers, waaronder Vodafone, heb ik gekozen voor de provider die de beste dekking heeft op een *specifiek adres*.Volgens de dekkingskaart ...

abbo verlengingen met tijdelijke stop Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, ik heb telefonisch heb aanbod ontvangen dat mijn abbo die veelengd zal worden na 27 juli over zal gaan op een sim-only met hetzelfde pakket. Hierbij werdt aangegeven dat het 5 maanden ...

Unlock code van 2 jaar oud toestel Alleen-lezen Onopgelost

Samsung S2 mini, destijds gekocht bij Vodafone Winkel icm. Vodafone prepaid sim...Meer dan 2 jaar gebruikt via Vodafone netwerk (na 1 jaar zou deze te unlocken zijn!)Via https://www.vodafone.nl/suppor...

Marcel27 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gelijkwaardig Vervangend leentoestel???? Alleen-lezen Onopgelost

Het gaat goed met Vodafone :@ Ik heb het duurste zakelijke abonnement en in het bezit van een iphone5.Aangezien ik zakelijk de gehele week onderweg ben, heb ik alles netjes in orde: carkit, tethering ...

Fred63 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waterschade experia Z Alleen-lezen Onopgelost

Ik wilde op vakantie een foto maken in het zwembad met mijn experia Z, en nu doet hij helemaal niks en er zit ook vocht achter de cameralens. Dit is nu al mijn tweede experia Z met waterschade. Hij li...

Bonus bij opwaarderen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb gisteren opgewaardeerd met 10 euro en kreeg 100MB bonus. Vandaag heb ik wat zitten internetten in de trein. Hierna vroeg ik via 4000 de status op. Hier staat dat ik gebruik heb gemaakt van Inte...

johnz door Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Simkaart kwijt in USA Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben mijn simkaart in de USA kwijt geraakt. En ik zou het zeer vervelend vinden als iemand deze vindt en besluit in zijn telefoon te stoppen en voor honderden euros te gaan bellen/internetten...

FelixL door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen