angelique1973

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitvallen WiFi Samsung s6 edge

Ik ben sinds afgelopen vrijdag de trotse eigenaar van de Samsung s6 edge.
Ik ondervind het volgende probleem.
Ik moet steeds mijn WiFi verbinding uit en opnieuw aan zetten. Hij moet dus elke keer opnieuw verbinding maken.
Is dit iets wat al eerder gemeld is? Of ben ik de eerste met de kinderziektes.....
Hoor graag!
Gr Angelique
11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej! angelique1973,

Dit is zeker geen kinderziekte op de Galaxy S6 Edge maar dit gebeurde er al voor op de S5 & S4. Dit is natuurlijk niet fijn en het is zeker niet alleen op de S6 te vinden. Je bent wel de eerste die dit probleem vermeld met het type toestel.

Heb je de laatste software versie erop staan? Gebeurd dit nadat het scherm op standby gaat? Kijk eens bij WiFi > Geavanceerd > Wifi Ingeschakelt laten tijdens slaapstand" op altijd.
angelique1973
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog niet geprobeerd maar ga nu meteen kijken! Laat het weten als het gelukt is. En het is niet elke keer als hij in stand bye gestaan heeft. De ene keer wel en de andere keer niet. Wel erg vervelend idd! Maar ga nu eerst kijken. Thnx!!
Panchito

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb precies t zelfde probleem met s6 gold
Panchito

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En nee dat wifi altijd aan werkt ook niet!
angelique1973
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee idd net ondervonden!????
Panchito

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Word waarschijnlijk de telefoon laten opsturen want in winkel kunnen ze er ook nix mee.
angelique1973
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dacht ook al zoiets! Jammer!!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai angelique1973 & Panchito,

Het zit er nog niet op! Je kunt nog altijd zelf je laatste redmiddel gebruiken, dan hoef je het toestel hopelijk niet te versturen. Maak en reset van je toestel maar voordat je begint aan de reset maak en back up van je gegevens via Samsung Kies (via de PC).

Hopelijk is dit de redding zodat het toch niet zover moet gaan...
angelique1973
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou dat is dan ook altijd nog een optie. We zullen zien. Mocht Panchito of iemand dit al wel geprobeerd hebben dan hoor ik het graag! Alvast bedankt voor het meedenken!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Geen dank! Hoor nog graag hoe het is afgelopen.

Fijne avond verder.
Panchito

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ookal gedaan en zelfs me router thuus gereset. Naar de winkel geweest daar ook wifi geprobeert en ook daar ging die uit en 1sec erna verbind die weer. Moest em laten op sturen maar meneer wist niet te vertellen of dit onder de garantie viel. Dus waars krygen ze alles terug en eindig ik mijn verlenging
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic