LeroyHendrickx

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo en My Vodafone ontkoppelen

Goedemiddag,

ik wil graag mijn vodafone account loskoppelen van mijn ziggo account zodat ik mijn eigen emailadres hiervoor kan gebruiken.

mijn huidige emailadres heeft op dit moment ook al een vodafone account waardoor ik deze niet kan samenvoegen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Bedankt voor jouw toelichting @LeroyHendrickx! In dit geval is het dan het beste om het gehele account (zakelijke e-mailadres) te verwijderen. Dit heb ik zojuist gedaan. Je kunt nu in je nieuwe My Vodafone account met het privé e-mailadres jouw account uitbreiden met de gegevens van jouw Ziggo account. Indien gewenst kun je ook het Vodafone account (welke gekoppeld was aan je zakelijke e-mailadres) daaraan toevoegen of je kunt voor dat abonnement een nieuw account registeren met een ander e-mailadres 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @LeroyHendrickx, goedemorgen en welkom hier!

Ik kan je helpen met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Bij het ontkoppelen verwijderen we één van beide accounts. Voor het verwijderde account kun je dan (indien gewenst) een nieuw account registeren met een ander e-mailadres. Als ik je e-mailadres controleer dan zie ik daar zowel een Mijn Ziggo als My Vodafone account gekoppeld. Welk account wil je verwijderd hebben?

LeroyHendrickx
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

het klopt dat het emailadres 2 accounts heeft. echter is dit mijn zakelijke email en dienen eigenlijk beide accounts een nieuw emailadres te krijgen. op mijn persoonlijke email heb ik al een myvodafone account, dus in dit geval denk ik dat mijnziggo verwijderd moet worden zodat ik ziggo kan koppelen aan mijn persoonlijke email.

het vodafone account op dit emailadres dient dan weer gekoppeld te worden aan een andere email. ik neem aan dat dit daarna geen probleem meer zal zijn.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Bedankt voor jouw toelichting @LeroyHendrickx! In dit geval is het dan het beste om het gehele account (zakelijke e-mailadres) te verwijderen. Dit heb ik zojuist gedaan. Je kunt nu in je nieuwe My Vodafone account met het privé e-mailadres jouw account uitbreiden met de gegevens van jouw Ziggo account. Indien gewenst kun je ook het Vodafone account (welke gekoppeld was aan je zakelijke e-mailadres) daaraan toevoegen of je kunt voor dat abonnement een nieuw account registeren met een ander e-mailadres 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic