Droppie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik een nieuw toestel aanschaffen zonder abonnement/verlenging?

Ik wil graag een nieuwe mobiel, bijv. Samsung S24 met 512 GB maar (nog) geen abonnement.

 

In mijn contract zitten nu vier nummers, als dat mogelijk is ontvang ik graag offerte voor één toestel maar ook voor twee toestellen.

Eventueel 2e toestel een andere uitvoering.

 

Ivm mijn werklocatie is gebruik van een mobiel niet overal/altijd mogelijk. Graag contact per mail of verzoek Vodafone terug te bellen (met tel nummer. Voor verdere contactgegevens zie contract.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3268Posts
  • 962Oplossingen
  • 1081Likes

Hi @Droppie, welkom hier!

Als ik je gegevens erbij pak dan zie ik dat er 4 aansluitingen zijn binnen Red Together. Het Red Together (hoofdabonnement) is nog niet verlengbaar, maar de 3 Red Together Extra abonnementen wel. Je kunt bij ons alleen een mobiel aanschaffen i.c.m. een verlenging van je abonnement. Het is dus niet mogelijk om zonder verlenging een los toestel aan te schaffen. Mocht je interesse hebben om een Red Together Extra abonnementen te verlengen i.c.m een toestel dan heb je de keuze om je toestel in één keer te betalen of per maand met een toestellening. Kies je voor een toestellening? Dan komen de kosten van de toestellening uiteraard bovenop de kosten van het abonnement. Een Red Together Extra abonnement in combinatie met toestel kan je op dit moment nog niet via onze webshop bestellen. Neem hiervoor contact op via 0800 0560.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3268Posts
  • 962Oplossingen
  • 1081Likes

Hi @Droppie, welkom hier!

Als ik je gegevens erbij pak dan zie ik dat er 4 aansluitingen zijn binnen Red Together. Het Red Together (hoofdabonnement) is nog niet verlengbaar, maar de 3 Red Together Extra abonnementen wel. Je kunt bij ons alleen een mobiel aanschaffen i.c.m. een verlenging van je abonnement. Het is dus niet mogelijk om zonder verlenging een los toestel aan te schaffen. Mocht je interesse hebben om een Red Together Extra abonnementen te verlengen i.c.m een toestel dan heb je de keuze om je toestel in één keer te betalen of per maand met een toestellening. Kies je voor een toestellening? Dan komen de kosten van de toestellening uiteraard bovenop de kosten van het abonnement. Een Red Together Extra abonnement in combinatie met toestel kan je op dit moment nog niet via onze webshop bestellen. Neem hiervoor contact op via 0800 0560.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic