Beste Per,
Bedankt voor je reactie maar alsnog heb ik hier niets aan. Om even op het volgende terug te komen:
- kortingen op toestel
- kortingen voor 1 jaar
- kortingen gedurende de looptijd
- extra acties (zoals de 10GB gratis zoals
@cypher21 heeft gehad)
- de onlangs gehouden Netflix actie bij verschillende abonnementen
Op dit moment zijn er namelijk helemaal geen acties van toepassing. Nieuwe ontwikkelingen zoals 4G hoeven niet meegenomen te worden, bij mijn abonnement die ik nu heb betaal ik daar extra voor…
Vodafone blox om internet te verdubbelen zijn nogal duur, zou ik Red Essentials nemen dan betaal ik voor 300 min, onbeperkt smsen en 1GB data €24,- / maand. Met blox verdubbelaar wordt dat dan €39,- / maand voor een sim-only abonnement.
Ik ga niet naar mijn huidige abonnement kijken qua data verbruik. Ik wil gewoon zeker zijn dat ik niet te weinig heb en dat ik zonder kom te zitten. Wanneer dat het geval is kost het me meer als dat ik een abonnement heb met meer data waar ik zeker genoeg aan heb en vooral in de zomer wanneer ik op bepaalde evenementen aanwezig ben kom ik ruim over de 3GB heen.
Dan is er ook nog “verlengen2” deze wordt schijnbaar alleen aan mensen gegeven die exorbitant veel boven hun abonnement zitten om hun tevreden te houden. Ook dit bedoel ik dat het meten met meerdere maten is en daar ben ik goed klaar mee.
Al die “politiek correcte” antwoorden van Vodafone in het algemeen ben ik ook een beetje klaar mee. Het wordt misschien eens tijd dat jullie wat meer waarde gaan hechten aan vaste klanten dan aan nieuwe klanten en aan klanten die steeds veel boven hun abonnement zitten.
Ik wil gewoon een abonnement met rond de 200-300 minuten, beetje smsen en 4+GB data en dat voor de rond de €25,- / maand. Bij andere providers kan het ook dus het moet bij jullie ook kunnen.
Groet,
Marc