kkrijntjes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tegoed verdwenen

2 weken geleden (op zondags) is mijn dochtertje opgenomen in het ziekenhuis. Om haar papa in de US op de hoogte te houden, whatsappen wij veel. Echter zette ik internet op mijn telefoon steeds aan en uit om beltegoed te sparen.
Mijn man maakte mij er echter op attend dat Vodafone een actie heeft 100 MB internet voor 1 euro per dag. Gelijk met Vodafone gebeld om dit te activeren. Dit hoefde niet volgens uw medewerker ik maakte er automatisch gebruik van.
Op dat moment had ik nog 6 a 7 euro beltegoed en heb nog 3 dagen gebruik gemaakt hiervan.
Op donderdags heb ik met 20 euro opgewaardeerd. Helaas kon ik zaterdagochtend geen telefoontje plegen aangezien mijn tegoed 0 euro was.
Ik heb na wederom opwaarderen met 20 euro weer contact gezocht met Vodafone hoe dit kon. Ik maakte gebruik van jullie actie dus zou mijn tegoed logischerwijs plusminus 18 euro moeten zijn (belkosten daargelaten). Uw medewerker vertelde mij dat ik die donderdag een sms had gestuurd naar 4400 met internet uit en zodoende had ik mijn tegoed verbruikt want ik maakte dus geen gebruik meer van de actie.
Dit heb ik niet gedaan, dus uw medewerker stelde voor een case/klacht te starten om het eea te laten uitzoeken. Ik werd teruggebeld.
Inmiddels zijn we thuis uit het ziekenhuis en werden we afgelopen donderdag teruggebeld. Ik had simpelweg teveel verbruikt en dus was mijn tegoed op. Om mij te compenseren werd er 2 euro aangeboden?!
Ik snapte er nu helemaal niets meer van. Een medewerker zegt dit, de volgende dat. Wat is nu waar? Wie moet ik geloven?
Ik heb gewoon geinternet als alle voorgaande dagen en toen heb ik maar 1 avond een sms gehad met uw tegoed van 100 MB is nu op.
Ik vroeg dan ook om mij mijn gegevens toe te mailen zodat ik eea kon inzien, dit werd geweigerd. Toen ik vroeg om dan een nieuwe klacht cq case te starten werd ook dit geweigerd.
Ik kon 2 euro krijgen en daarmee klaar.
Ik ben hiermee niet akkoord gegaan, want het aanbieden van een compensatie lijkt erop alsof er wel degelijk iets is foutgegaan, maar Vodafone niet wil erkennen.
Graag zie ik eea fatsoenlijk uitgezocht en een betere compensatie dan 2 euro tegemoet. Want 2 euro staat uiteraard niet in verhouding met de verdwenen 20 euro.

Een klacht indienen via het formulier is niet mogelijk en toen ik het via de klantenservice probeerde werd het geweigerd. Dus dan blijft alleen deze manier over.
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Kkrijntjes,

Allereerst sterkte met je dochtertje!

Als ik het goed begrijp is na onderzoek gebleken dat je (of je dochtertje) onbewust meer internet hebt verbruikt dan de 100 MB. En dat daardoor je tegoed is opgegaan.

Jammer dat hierover miscommunicatie is ontstaan en in eerste instantie aan een andere oorzaak werd gedacht. Ik kan me goed voorstellen dat dit natuurlijk erg vervelend is maar het tegoed is hierdoor niet 'verdwenen'.

We kunnen deze kosten hoe vervelend ook niet compenseren. Het aanbod van mijn collega's is misschien niet hoog maar zie dit als een kleine geste zodat je dochter in ieder geval nog tegoed heeft om verder te WhatsAppen.

Beterschap gewenst.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic