Heidy81

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Meer belminuten

Beste meneer, mevrouw, 

Een paar weken geleden heb ik een nieuw contract afgesloten en daarbij besproken dat als ik meer, dus onbeperkt belminuten zou willen. Ik dat via een sms op kon hogen. 
Deze week was het zo dat ik dat nodig had. Dus naar 4000 gesmst. ONBEPERKT BELLEN AAN. 
2X geprobeerd en ik kreeg terug dat dit niet lukte. Maar ik moest het telefoontje plegen, het was een afspraak met een klant. 
Daardoor heb ik nu voor een bedrag van (bijna) 13, - gebeld en daar baal ik van. 

Heel graag hoor ik van jullie waarom dit niet is gelukt. En hoe we dit gaan oplossen.? 

Qua het bedrag + wat is er mis gegaan qua de belminuten naar onbeperkt. 

Alvast bedankt! 

Groetjes Heidy 

Heidy van de Velde
********

Moderator edit 22-01 12:00: mobiel nummer verwijderd ivm privacy. 

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Heidy81 
Welkom bij de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Uiteraard is dit heel vervelend en begrijpelijk dat je hier een vraag over hebt. Zelf doe ik altijd via My Vodafone een BloX activeren, volgens mij gaat dat een stuk makkelijker. Maar het zou natuurlijk met een sms ook gewoon moeten kunnen lukken. Omdat dit een klanten helpen klanten community is, kan ik je niet helpen. Daarom verwijs ik je door naar iemand van Vodafone.

Je mag hiervoor @Louis  een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Hij kan je waarschijnlijk verder helpen en kijken wat er mis is gegaan. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Heidy81,

Welkom op de Community van Vodafone. 
Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is als er extra kosten worden gemaakt. Goed, dat je dan ook gelijk aan de bel trekt. 

Is de BloX onbeperkt bellen inmiddels actief? Zodra je een BloX activeerd zal het altijd even duren voordat deze geactiveerd is. 
Ik kijk graag met je mee hiervoor. Kun je mij de gevraagde gegevens doorsturen? 

Ook hoor ik graag of de BloX onbeperkt bellen geactiveerd moet worden (indien nog niet geactiveerd).

Heidy81
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Steven, 

Verder weet ik het niet. De dame die ik heb gesproken zij dat over de sms, dat dat het enigste was wat ik moest doen. 
Ik baal nu als een stekker qua de kosten die ik gemaakt heb. 
Want op deze manier (via de sms sturen) zouden de kosten maar een paar euro zijn. 

Mijn gegevens zijn: 
**Privégegevens weggehaald door moderator. Houd er rekening mee dat dit openbaar is**

Ik hoor het graag. Dankjewel! 

Groetjes Heidy 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Heidy81 
Je schrijft je informatie in een open community, iedereen kan dit lezen!
Zou je je informatie willen verwijderen, dit kan tot 1 uur na plaatsen. 
Doe dit wel anders blijft het erop staan en kan een moderator het weghalen, als die het gezien heeft.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het verwijderen kan je doen door op het rondje, binnen je bericht te klikken en op  REACTIE BEWERKEN te klikken!
Zie hieronder een foto van mijn bericht, dan zie je waar ik bedoel dat je het kan wijzigen.

Schermafbeelding 2021-02-24 om 14.21.05.png

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Stuur je prive gegevens, PRIVE naar Steven aub!
Je mag hiervoor @Steven VF  een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:

Klik op de rode link, hier boven PRIVE BERICHT, en dan kan je hem een bericht sturen met info.

Heidy81
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zie dit nu pas, dus als 1 van jullie. Een moderator mijn openbare informatie weg wil halen. Dankjewel! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @Heidy81

We hebben jouw persoonlijke gegevens openbaar verwijderd. Ik zie dat je inderdaad kosten buiten de bundel hebt gemaakt en dat er op dit moment nog geen BloX Onbeperkt Bellen actief staat. Zou je dit laatste nog willen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic