Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,309Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Levering sony experia 5 Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag beste lezer,Ik heb al meerdere SMS berichten ontvangen dat het toestel geleverd word week 38 en week 39 tot op heden geen orderbevestiging ontvangen of een track & tracé.Hoor graag van u.

Nummerbehoud en Red Together Extra Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 1 week heb ik mijn abonnement telefonisch aangepast naar Red Together en mijn dochter’;s telefoonnummer toegevoegd aan het abonnement. Zij heeft een prepaid van de Dekamarkt supermarkt, en numme...

overmeer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sim kaartje Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik ga van Samsung naar Apple. Deze simkaart past niet, graag ontvang ik een nieuwe. Zijn hier kosten aan verbonden?

Wanneer biedt Vodafone eSIM ondersteuning en wat zijn de alternatieven? Alleen-lezen Opgelost

Hi Vodafone,Ik ben al jaren Vodafone klant en ik krijg een nieuwe iPhone 11 met dual sim functie via eSIM, nu zag ik in een nieuwe update op https://www.esim.nl/vodafone/ dat een Vodafone eSIM nog ste...

Leroy112 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Loten MB's doneren Alleen-lezen Opgelost

Waar kun je de loten vinden als je je MB's gedoneerd hebt? Wordt hier überhaupt nog iets mee gedaan door Vodafone? Ik was zeer enthousiast toen ik hierover las op de My Vodafone app maar als ik nu zie...

Jessa80 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verbinding Alleen-lezen Opgelost

HalloIk heb de laatste aantal weken slecht bereik met Vodafone maakt weinig uit waar ik ben en hoor er de laatste tijd meer mensen over.Gr Wesley

Bosker door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlengen s8 plus Alleen-lezen Opgelost

Ik wil mijn abbonement verlengen met een samsung 8 plus maar die staat er niet tussen

Puck1990 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet (wifi en 4g) meer op iphone (wel op ipad en laptop) Alleen-lezen Opgelost

Hi, Op mijn iphone (6S plus en ios 13.1.1) heb ik geen internet meer. Dus zowel geen 4G als geen wifi meer. Dit heb ik al geprobeerd:wifi vergeten en opnieuw installeren (wifi doet het prima op andere...

Automatische incasso stopzetten Alleen-lezen Opgelost

Goede dag, ik wil graag de automatische incasso / automatische afschrijving van mijn factuur stopzetten. Hoe doe ik dit? Helaas kan ik deze algemene informatie nergens op de website, het forum of in d...

deefeij door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

geen dataverbinding in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Vier dagen voor het einde van mijn afgelopen vakantie in spanje, kon ik opeens geen data meer gebruiken. Volgens mij heeft het niets te maken met fare use policy of het opraken van mijn databundel te ...

klsb315 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Kan geen VPN verbinding opbouwen met notebook via 4G Alleen-lezen Opgelost

Al jaren verbind ik mijn notebook met mijn thuisnetwerk via een VPN-verbinding. Via een beschikbaar WiFi-netwerk of als dat er niet is via de 4G-verbinding (hotspot) van mijn iPhone.Sinds augustus is ...

Geen VoWiFi iPhone X Alleen-lezen Opgelost

Hi!Sinds 2 maanden zit ook ik lekker bij Vodafone (Vodafone Red Together), hiervoor KPN gehad. Nu heb ik echter nagenoeg nooit verbinding met VoWiFi. Het maakt niet uit op welk netwerk ik zit. Thuis h...

michaeln door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

verifieren nummerbehoud Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg in een sms de vraag of ik nogmaals mij nummer wil verifiëren omdat er iets mis was gegaan in het aanvragen van het nummerbehoud. Wanneer ik mijn telefoonnummer doorgeef en een sms-code wil on...

blendle Alleen-lezen Opgelost

Waarom staat er al twee dagen dat mijn gegevens binnen 2 minuten zichtbaar zijn? Ik wil het abonnement meteen na activeren beëindigen zodat deze na de proefperiode automatisch en tegen betaling verlen...

dries81 door Gedreven Ontdekker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

slechte dekking Alleen-lezen Opgelost

De dekking van 4g en zelfs 3g op het treintraject tussen Den Haag en Utrecht id extreem slecht. Het is zelfs niet mogelijk muziek te streamen. Wordt hier iets aan gedaan en kan ik restitutie van mijn ...

Jacob123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bijkopen mobiel bellen en mobiel internet Alleen-lezen Opgelost

Wij overwegen een totaalpakket bij Vodafone / Ziggo, bij hebben reeds Ziggo. Wij willen op onze iPhones graag een minimum abonnement, maar (in juli en augustus) als wij veel fietsen in EU graag mobiel...

grotehar door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

VPN verbinding met laptop en SamsungS8 / Vodafoon Alleen-lezen Opgelost

Ik gebruik een Samsung Laptop met Windows10 en WiFi om een VPN verbinding te maken met mijn thuisnetwerk. Dat werkt goed. Als ik echter mijn Samsung S8 met Vodafoon prepaid 4G gebruik, dan komt de VPN...

fratie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoge belkosten in Duitsland Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Zojuist een rekening gekregen van meer dan 200 euro. Een erg vervelende verrassing! Wat blijkt? De belkosten voor het bellen naar de Duitse Spoorwegen toen ik een paar dagen in Duitslan...

Bram1982 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

My Vodafone gebruikers verwijderen? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, als ik op myvodafone op mobiel kijk bij rekeningen dan staat er "dat is fijn, even geen rekeningen", maar die is er wel, dan moet ik doorschuiven naar links en verschijnt nog een keer mijn naam i...

oltheten door Meedenker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen