2 weken geleden wilde was ik niet opties met het opwaarderen van mijn prepaid BB waar door ik niks mee kon ontvangen.
Dus ik gelijk mijn beltegoed opwaarderen om allen weer normaal te kunnen ontvangen.
Opwaarderen ging goed.Maar alleen ik kreeg geen melding van mijn BB blox (Blackberry aan naar 4000) ik d8t ik laat het wel een dagje staan misschien een kleine storing en het was zondag. De volgende dag niks veranderd. ik naar de store van voda.. en legt mijn probleem uit. Wilde eerst dat ik nog een s 10,- moest betalen als zij mijn instellingen goed moesten zetten> volgens hun was het dat ik over mijn data limit was. Of optie 2 was even bellen of zij dat konden regel via de telefoon. Dus ik ging voor optie 2. Dus ik bellen en ik kreeg een vriendelijke persoon aan de lijn die vertelde mij dat er iets niet was goed gegaan met de blox van mij en dat zij dat wel op een afstand kon regelen. En ja hoor 3 min later alles was weer topie. nou afgelopen zondag wilde ik opladen viamijn mac. En ik kreeg een melding dat er een update was voor mijn bb. Dus ik d8t nou doe maar. Had ik niet niet moeten doen. De update had alles leeg gemaakt en had wel de melding gegevens worden terug gezet. Dus niet. Ik had gelukkig een back-up. Maar tot mijn verbazing was het probleem er weer maar dit keer had ik geen mail icoon meer en instelling icoontje. Ik moest in den haag zijn die dag ik d8t ik ga even naar de stad om naar voda.. Te gaan .. Die zijn O dat is geen probleem moest opeen s allerlei dingen invullen wat ik daar voor niet hoeft. Na een paar keer proberen wilde het niet lukken ik d8t het ligt aan mij mijn ww waren goed en op msn werkte alles goed. En ik kon er gewoon in. De (smard crew) vertelde mij dat er een probleem is en dat ik het de volgende dag maar weer moet proberen. Dus ik doe dat. In Amsterdam de volgende dag probeerde ik het weer. Dus ik naar Voda nieuwedijk. leg me verhaal weer uit. En ik mocht weer bellen naar voda,. Naar een paar keer proberen is het probleem volgens de persoon aan de telefoon dat een collega vertelde dat en een probleem is met mail tussen Blackberry en hotmail en Live mail. We zijn nu bijna 5 dagen verder en het probleem is nog steeds niet opgelost. Heb jij dit ook?