Bibbit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing mobiel telefonie in gedeelte postcode 6333

Website van vodafone ondersteboven gespit maar geen werkzaamheden en dergelijke gemeld op de website op onze locatie.
Klantenservice gemaild, antwoord binnen 2 werkdagen.
Ondertussen kan ik vanaf donderdag 26-07-2012 al niet meer bellen vanuit mijn eigen huis en diverse andere locaties in ons dorp.
Velen met mij hebben hetzelfde probleem met het vodafonenetwerk. Geen tot weinig netwerkbereik of (nog erger) buitenlands netwerk. Als ik dan gebeld word of wil bellen, betaal ik ervoor terwijl ik mijn abonnement normaal niet op krijg.....
Het is toch van de zotte.
Kan iemand met vertellen wat er dan wel aan de hand is en wanneer het opgelost wordt!!!!
Hoe kan ik mijn gemaakte onkosten declareren/ vergoed krijgen!
En dan nog niet te spreken over het ongemak omdat ik niet bereikbaar ben.
 
Normaal nooit problemen gehad met Vodafone en altijd heel tevreden geweest. Dit brengt me heel erg aan het twijfelen. Geen bereik hebben in je eigen thuisomgeving is erg frustrerend en hoogst ongemakkelijk.
Je kunt niets.
Balen en ik hoop dat er snel een oplossing komt voor dit hinderlijke probleem!!!!
2 Reacties 2
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Bibbit,

Ik ben niet op de hoogte van problemen van vóór 31-07-2012. Er is wel melding gemaakt van klachten uit de buurt van Schimmert.

Als je mij een PM wilt sturen met daarin een aantal gegevens, zet ik dit door naar de specialisten.

Mij een PM sturen? Klik op mijn naam en vervolgens op "deze gebruiker een privebericht sturen'

Wat ik graag van je zou willen weten is:

- Je mobiele nummer
- Zoveel mogelijk postcodes in de buurt die problemen hebben
- Werkt het op 2G
- Werkt het op 3G

Dankje!

DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hier geen problemen. Woonachtig in de buurt van Sjimmert 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic