Website van vodafone ondersteboven gespit maar geen werkzaamheden en dergelijke gemeld op de website op onze locatie.
Klantenservice gemaild, antwoord binnen 2 werkdagen.
Ondertussen kan ik vanaf donderdag 26-07-2012 al niet meer bellen vanuit mijn eigen huis en diverse andere locaties in ons dorp.
Velen met mij hebben hetzelfde probleem met het vodafonenetwerk. Geen tot weinig netwerkbereik of (nog erger) buitenlands netwerk. Als ik dan gebeld word of wil bellen, betaal ik ervoor terwijl ik mijn abonnement normaal niet op krijg.....
Het is toch van de zotte.
Kan iemand met vertellen wat er dan wel aan de hand is en wanneer het opgelost wordt!!!!
Hoe kan ik mijn gemaakte onkosten declareren/ vergoed krijgen!
En dan nog niet te spreken over het ongemak omdat ik niet bereikbaar ben.
Normaal nooit problemen gehad met Vodafone en altijd heel tevreden geweest. Dit brengt me heel erg aan het twijfelen. Geen bereik hebben in je eigen thuisomgeving is erg frustrerend en hoogst ongemakkelijk.
Je kunt niets.
Balen en ik hoop dat er snel een oplossing komt voor dit hinderlijke probleem!!!!