menno_steg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klant blijven?

graag zou ik klant willen blijven bij vodafone maar heb nu wel sterk mijn bedenkingen.
 
als ik bij voorbeeld bij student mobiel kijk en mijn abonement voor 1 jaar wil verlengen met de galaxy nexus dan moet ik 178 euro bij betalen voor de telefoon.
neem ik nu echter een nieuw abonement dan kost die telefoon mij maar 76 euro dat is 2.5X zo weinig.
fijn dat vodafone zo begaan is met hun trouwe en loyale klanten.
2 Reacties 2
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi Menno,

Bel eens met de loyalty afdeling van Vodafone en kijk wat zij voor jou als vaste klant kunnen betekenen.
(Dat kun je via 1200 doen).
Let wel ook op de voorwaarden van het abonnement als je verschillende providers gaat vergelijken.

Succes met het verlengen van je abonnement! En kom nog eens terug naar het forum om te vertellen wat je uiteindelijk gedaan hebt!
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
menno_steg schreef:
graag zou ik klant willen blijven bij vodafone maar heb nu wel sterk mijn bedenkingen.
 
als ik bij voorbeeld bij student mobiel kijk en mijn abonement voor 1 jaar wil verlengen met de galaxy nexus dan moet ik 178 euro bij betalen voor de telefoon.
neem ik nu echter een nieuw abonement dan kost die telefoon mij maar 76 euro dat is 2.5X zo weinig.
fijn dat vodafone zo begaan is met hun trouwe en loyale klanten.
Even voor de duidelijkheid: StudentMobiel is niet gelijk aan Vodafone.
 
Het is gewoon een bedrijf dat winst wil maken, wat mij op zich een gezond idee voor een bedrijf lijkt 😉
 
Als je bij Vodafone op de site kijkt zie je geen verschil in prijzen tussen verlengingen en nieuwe abonnementen.
 
Het is daarmee dus meteen duidelijk wat het business-model van Student-mobiel is: Je binnenhalen als klant met een zeer scherpe aanbieding en hopen dat je blijft in de toekomst om zo verder te kunnen verdienen.
 
En vergeet vooral niet het grote verschil waardoor ze ook die scherpe prijzen aan kunnen bieden: de service. Wat doe jij liever als je eens een probleem hebt? Een mail sturen en wachten op antwoord (de internet-aanbieders) of binnenstappen in een fysieke winkel en direct geholpen worden (Vodafone zelf).
 
Ik heb persoonlijk altijd geleerd dat "alle waren naar zijn geld" zijn. Je kunt zelf het beste kiezen waar jou voorkeur naar uitgaat: de allerlaagste prijs of liever iets meer betalen maar dan ook de daarbij behorende hogere service.
 
Succes met het maken van je keuze, voor beide standpunten is volgens mij iets te zeggen en jij kunt als enige beslissen waar jij je uiteindelijk het prettigst bij voelt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic