Hoi @Energieboy en @Formule M
De mail is afkomstig van Medailla. Zodra je contact hebt gehad met ons via mail. Wordt via Medialla een mail uitgestuurd. Zij meten voor ons hoe het contact wat je met ons hebt gehad was en koppelen dat terug naar ons.
Groet,
Steven
Hoi @Formule M
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je mag er vanuit gaan dat dit GEEN mail adres is van Vodafone. Deze moet je maar snel negeren! Maak er wel even een copy van, dan kan je hem toezenden aan Vodafone (phishing@vodafone.nl). Ze kunnen het dan plaatsen op de speciale community pagina: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/let-op-fraude-e-mails-over-tegemoetkoming-in-omloop-297...
Hoi @Energieboy en @Formule M
De mail is afkomstig van Medailla. Zodra je contact hebt gehad met ons via mail. Wordt via Medialla een mail uitgestuurd. Zij meten voor ons hoe het contact wat je met ons hebt gehad was en koppelen dat terug naar ons.
Groet,
Steven
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou @Formule M ?
Steven wrote:
Hoi@Energieboy en@Formule M
De mail is afkomstig van Medailla. Zodra je contact hebt gehad met ons via mail. Wordt via Medialla een mail uitgestuurd. Zij meten voor ons hoe het contact wat je met ons hebt gehad was en koppelen dat terug naar ons.
Groet,
Steven
Niet echt handig, als je het mij vraagt. Ben er zelf niet zo van als bedrijven namens bedrijven iets aan je gaan vragen. Als ik zoiets binnen krijg dan verwijder ik hem direct. Krijg je ook wel eens van die mailtjes binnen dat je iemand van een klantenservice kan beoordelen. Als het geen afzender is van het bedrijf zelf, plop, de prullenbak in. Hopen dat mensen daar iets van leren, bv Vodafone 🙂
Steven wrote:
Hoi@Energieboy en@Formule M
De mail is afkomstig van Medailla. Zodra je contact hebt gehad met ons via mail. Wordt via Medialla een mail uitgestuurd. Zij meten voor ons hoe het contact wat je met ons hebt gehad was en koppelen dat terug naar ons.
Groet,
Steven
Niet dus. Ik belde naar Vodafone. Daar zeiden ze: stuur mij naar onze afdeling phishing!
Formule M wrote:
Steven wrote:
Hoi@Energieboy en@Formule M
De mail is afkomstig van Medailla. Zodra je contact hebt gehad met ons via mail. Wordt via Medialla een mail uitgestuurd. Zij meten voor ons hoe het contact wat je met ons hebt gehad was en koppelen dat terug naar ons.
Groet,
Steven
Niet dus. Ik belde naar Vodafone. Daar zeiden ze: stuur mij naar onze afdeling phishing!
mij = maar
Sharon wrote:
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou@Formule M ?
Nee, dus, want toen ik na het plaatsen van deze vraag in het forum belde naar Vodafone zeiden ze dat dit mailtje doorgestuurd moest worden naar de afdeling phishing en dat ik het bericht moest verwijderen uit mijn mailbox. Dat heb ik ook gedaan.
Zo te horen is er wat miscommunicatie geweest @Formule M. Wat Steven zegt klopt, wat mijn collega aan de telefoon zei; niet. Sorry voor het ongemak. Medailla is inderdaad een klanttevredenheidsmeter en geen phishing.
Dan is er nog iets te doen bij de klantenservice van Vodafone. Die mogen dan wel goed geïnformeerd worden dat dit een goede mail is ipv phishing. Maar toch, ik blijf er bij dat het veel beter is dat Vodafone zoiets zelf stuurt en niet een derden bedrijf. Begrijp wel dat Vodafone mijn gegevens mag doorgeven, zal ik vast in de kleine letters toestemming voor hebben gegeven, maar het is netter als Vodafone dit zelf vraagt en ook eigen mail voor gebruikt.
Dit soort dingen vul ik echt niet meer in omdat ik het niet ken en het is niet van Vodafone en ik heb geen zaken met Medaille. Maar goed, zo denk ik er over hoor, wat iemand anders wil moet die zelf weten LOL
Helaas heeft Vodafone ervoor gekozen om hiervoor een extern bedrijf te gebruiken. Dit zal niet veranderen.
Indien je belt, dan zul je een sms krijgen.
Gebruik je de chat, dan krijg je dit te zien in de app.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.