FXN

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wanneer nu eindelijk eens onbeperkt internet

Hallo Vodafone,

Wanneer komen jullie nou eindelijk eens met een onbeperkt internet abonnement zoals jullie concurrent nu inmiddels al meer dan een jaar heeft? Kom op zeg het is 2019 inmiddels. Ik ben al meer dan 20 jaar klant bij Vodafone en ik was altijd met veel plezier klant omdat vroeger (in de goeie ouwe tijd) Vodafone nog echt voorliep met bereik, downloadsnelheid en hoeveelheid gigabytes die je kan downloaden.

Maar die tijd is nu duidelijk voorbij. Vodafone loopt nu achter. Ik kijk het nog heel even aan maar als ze niet heel snel met een onbeperkt internet abbonement komen voor mobiel, dan moet ik helaas noodgedwongen overstappen.

Erg jammer dit En begin niet over hoevele gigabytes het red + abbonement heeft, ik wil gewoon nooit maar dan ook nooit meer op mijn verbruik te hoeven letten, ook niet als ik bijvoorbeeld computerspellen en films download vanuit mijn hotelkamer in brussel (en ik daar dus makkelijk bovenkom).
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas bieden wij nog geen onbeperkt internet aan @John500 @FXN Helaas kan ik niet aangeven of onbeperkt internet gaat komen. 
Vodafone houdt de telecom markt in de gaten betreft aanbiedingen en abonnementen. Mocht dit veranderen dan zul je dit terug lezen op onze website.
Je hebt namelijk te maken met een fair use policy etc. 

Daarnaast wat is nu echt onbeperkt? Hoeveel verbruik je maandelijks. Ik verbruik maandelijks maar een 30GB max en dan doe ik alles al via 4G (zelfs streamen).

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi FXN
Ik zal zeker niet beginnen over de hoeveelheid GB je hebt als je een Red Together abonnement neemt met een Ziggo abonnement. Maar wil je wel aangeven dat je ook geen onbeperkt internet hebt als je in Brussel je data aan het gebruiken bent. Lees alles over Fair Use Policy, EU regels, en buitenland gebruik van je data, op deze pagina.

Daar zitten dus wel wat haken en ogen aan als je in het buitenland gebruik maakt van je data. Dat is bij elke provider zo en die zullen zich er ook aan moeten houden. Is alleen een klein puntje, kijk maar wat je er mee doet 🙂

Maar gelijk heb je wel, het zou wel mooi zijn als Vodafone ook onbeperkt internet gaat aanbieden.
Wie weet met hun nieuwe GigaNet campagne? We zullen zien.
John500

Liefhebber
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes

Ik ben het inderdaad wel met de topic starter eens.

 

T-Mobile heeft al enkele jaren onbeperkt mobiel internet, en sinds kort heeft OOK KPN onbeperkt internet.

 

Vodafone is dus nu de enige van de grotere providers zonder onbeperkt internet. En dat is best vreemd.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
John500 wrote:

Vodafone is dus nu de enige van de grotere providers zonder onbeperkt internet. En dat is best vreemd.

Dat is niet echt vreemd, dat is zakelijk. En vaak genoeg zie je dat wanneer de ene het heeft, de ander het ook gaan doen en dan de derde niet achter kan blijven en volgt. Dus het kan maar net zo goed zijn dat Vodafone ook eens komt met onbeperkt internet. 

We zullen moeten afwachten en als je echt onbeperkt wil dan zal je een keuze moeten maken. Op dit moment heeft Vodafone het nog niet, net zoals de eSIM, die heeft alleen TM. Dus wil je iets echt heel erg graag, dan is overstappen de beste keuze. Uiteraard vervelend voor Vodafone, maar als je je daar beter bij voelt, gewoon doen 🙂  (sorry Vodafone)

Laten we hopen dat ze dan ook snel komen met onbeperkt internet 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas bieden wij nog geen onbeperkt internet aan @John500 @FXN Helaas kan ik niet aangeven of onbeperkt internet gaat komen. 
Vodafone houdt de telecom markt in de gaten betreft aanbiedingen en abonnementen. Mocht dit veranderen dan zul je dit terug lezen op onze website.
Je hebt namelijk te maken met een fair use policy etc. 

Daarnaast wat is nu echt onbeperkt? Hoeveel verbruik je maandelijks. Ik verbruik maandelijks maar een 30GB max en dan doe ik alles al via 4G (zelfs streamen).

FXN
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Er is een groot verschil tussen heel veel en onbeperkt. Onbeperkt is vrijheid en geen zorgen. 1 miljoen euro is leuk maar een onbeperkt aantal euros is nog veel leuker. 

Onbeperkt is zoals mijn Ziggo thuisabbonement. Onbeperkt is dat je niet weet niet hoeveel je verbruikt en je het ook niet hoeft te weten of in de gaten te houden. Laatst wilde ik een pc spel downloaden en de locatie waar ik zat had slechte wifi. Het spel was 35 gigabyte en ik had op dat moment nog een pakket van 40. Ik heb het uiteindelijk toch maar gedaan want ik wilde het spel graag spelen maar moest de rest van de maand dus hamsteren met mijn data. 

Onbeperkt is dat dit geen probleem meer is, als je films of games wil downloaden kan dit ook gewoon overal. 

Ik ben uiteindelijk toch maar voor Vodafone gegaan om 1 reden. Ik werk veel in het buitenland en ik ben er achter gekomen dat er bij Tmobile een addertje onder het gras zit, ze bieden namelijk alleen in Nederland onbeperkt aan, in het buiteland is er maar 15 gigabyte download mogelijk. Dus ben voor het 80 gigabyte abbonement gegaan. 

Echter met de komst van cloud gaming bijvoorbeeld zal ook zo'n hoeveelheid snel te weinig zijn. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De meeste klanten hebben geen onbeperkt nodig. Dit is omdat ze het niet eens verbruiken. Hier is namelijk een onderzoek na geweest. Gemiddeld zit het verbruik op 5 tot 10GB in Nederland.
Dat andere providers dit aanbieden, snap ik. En dit kan natuurlijk ook strategisch gezien goed uitpakken. Maar eenmaal je onbeperkt aanbied, kun je dit niet meer terug draaien. 
Je krijgt dan inderdaad addertjes zoals 15GB in de EU of bijvoorbeeld per dag 5GB en daarna moet je het opnieuw aanvragen. Persoonlijk zou ik dit niet willen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic