Didier

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levertijd Galaxy Note

Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik heb dit weekend (5 februari) de galaxy note besteld en kreeg helaas een mailtje dat de telefoon tijdelijk niet leverbaar is en dat ik op de hoogte word gehouden wanneer dit wel weer zal zijn. Ik had gehoopt op een indicatie van hoelan het nog gaat duren. Moet ik denken aan een week een maand of misschien zelfs langer? Wat zijn de ervaringen hier?
 
Gr. Didier
65 Reacties 65
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi,

Zou ik het 06 nummer van jou mogen ontvangen per Private Message?
Hiermee kan ik in ieder geval kijken wat er verkeerd gaat en wie deze berichten heeft verzonden.

Thanks!
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe doe ik dat? Via twitter?
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nm is al gelukt.
bigchevy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 7-feb een zakelijk abbonement + note besteld bij een Vodafone filiaal hier in Tilburg. Inmiddels al een maand verder, maar nog altijd geen note.
Afgelopen week nog een keer langs geweest, en nog altijd 2 mensen voor me 😞
 
Aangezien mijn nummer pas begin juni pas wordt overgezet / mijn abbonement dan pas in gaat, heb ik er niet heel veel haast mee. Desondanks vind ik het slecht dat de levering alsmaar uitgesteld wordt.
Ik ben naar Vodafone gegaan ivm aanhoudende problemen bij T-Mobile, maar wat beteft de telefoon kanik beter bij T-Mobile blijven - daar worden de telefoons nog altijd uit voorraad geleverd.
Waarom dat bij vodafone nu zo moeilijk is vind ik maar raar....ik zou haast denken dat er om financiele redenen geen nieuwe telefoons binnenkomen....
 
Meer mensen die al een maand op hun telefoon aan het wachten zijn?
Encore1988

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allen, Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd mijn abonnement te verlengen bij de vodafonewinkel in Heerenveen. Ik heb dit nu al ruim een maand geleden geprobeerd. Ze hebben mij toen verteld dat hij op het moment op was maar dat ik gebeld zou worden als hij er weer was. Ik ben in deze tijd ook al 2 keer langs geweest om te vragen. Ik wacht dus al een maand op mijn telefoon terwijl andere providers hem dikwijls gewoon op voorraad hebben. Ik ben al bijna 7 jaar tevreden klant maar dit gaat me wel te ver. Hopelijk is dit snel opgelost want anders ga ik mijn Samsung note bij een ander halen
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Geen verdere reacties.

Slotje.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic