Didier

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levertijd Galaxy Note

Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik heb dit weekend (5 februari) de galaxy note besteld en kreeg helaas een mailtje dat de telefoon tijdelijk niet leverbaar is en dat ik op de hoogte word gehouden wanneer dit wel weer zal zijn. Ik had gehoopt op een indicatie van hoelan het nog gaat duren. Moet ik denken aan een week een maand of misschien zelfs langer? Wat zijn de ervaringen hier?
 
Gr. Didier
65 Reacties 65
tam7788

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
via Twitter dus hetzelfde verhaal: wachten, wachten, wachten.
Dat meisje die via klacht.nl een klacht ingediend werd iig wel snel geholpen,... misschien moeten wij dat ook maar doen?
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als we daardoor sneller onze telefoon hebben denk ik dat dat nieteens zo'n slecht idee is eigenlijk.. Ik ga het doen.
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
hallo Allemaal,

Ik begrijp dat het uiterst vervelend is dat jullie moeten wachten door de levertijden van de Galaxy Note. Helaas levert Samsung de toestellen in bepaalde aantallen en als die op zijn moeten wij ook weer wachten op de nieuwe levering. het heeft dus niets te maken met onwil. Ik begrijp wel dat jullie het zo voelen maar Vodafone zijn in dit soort gevallen gewoon afhankelijk van de leverancier.

Mijn excuses ervoor maar ik kan niet anders vragen dan nog even geduld aub.


Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De enige vraag die dan echt beantwoord moet worden is waarom mensen die hun telefoon later hebben besteld dan wij hier toch hun telefoon eerder krijgen. Wachten wil ik best zolang het maar op een eerlijke manier gaat...
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En? Heeft iemand al iets gehoord?
PatrickJn

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee nog niets.
Ik behoor trouwens ook tot de nieuwe abonnees dus tot de paria waar minder hard voor gelopen hoeft te worden. 😞 
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het echt een hele trieste zaak... Twee weken wachten is al veel te lang maar de wetenschap dat als je al een tijdje abbonnee bent je gewoon binnen een paar dagen je telefoon krijgt is gewoon belachelijk ten top...
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zijn hier nog wachtenden? Ik heb leuk nieuws voor al diegenen die genaaid worden door onze fantastische vodafone. DE NOTE WORDT HELEMAAL NIET MEER GELEVERD, ALS IN, NOOIT MEER, NEVER NEVER NOOIT. JEEEEEEEEEEEEJ
 
Kwade kat
PatrickJn

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb je soms ergens extra informatie ontvangen of heeft de krankzinnigheid nu bij je toegeslagen? Neem eerst een pil en dan antwoorden.
freakyz81

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, 
 
Ik ben dan wel een nieuwe klant van vodafone, maar ook ik sta in de rij van wachtenden.
Zou een moderator/specialist van vodafone kunnen bevestigen/ontkrachten wat nu de precieze status is van de voorraden/levertijden van de note?
 
alvast bedankt, en in afwachting van uw reactie,
 
F. Willemsen
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bel maar naar een winkel of naar de klanteservice dan hoort u het vanzelf. Ik raad u aan om naar een niet vodafone winkel te gaan en de telefoon daar te halen. Dan weet u zeker dat alles goed komt.
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ach houdt toch op.
PatrickJn

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan inmiddels Didier's opmerking bevestigen.
 
Klantenservice Vodafone meldde mij dat de Note niet meer door Samsung (?) wordt geleverd. - Hoe raar is dat? Er wordt vollop reclame voor gemaakt en de Note staat ook nog prominent op de Samsung site!
Vodafone gaf aan op zoek te gaan naar een beter alternatief... - Volgens mij kan dit dus heel erg lang gaan duren want ik ken voorlopig nog geen beter alternatief. De S3 hoef ik in elk geval niet.
 
Wellicht moeten we toch maar naar de dichtsbijzijnde winkel, zelf aanschaffen en proberen dit terug te verhalen op Vodafone.
Ontzettend balen dit! 
jabacoopster

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal!
 
Idd, kreeg ook ik vanmiddag van een 06 nummer een sms toegstuurd met daarin de melding dat de Samsung Galaxy Note niet meer geleverd word en ik naar de Vodafone winkel moet gaan in Hilversum! Heel erg vaag want het kwam van een 06 nummer af? Waarom sturen ze mij een sms vanaf het hoofdkantoor met een 06 terwijl je altijd een bericht krijgt van Vodafone met 1200? Dan staat er dat ie niet meer wordt geleverd maar ik moet wel naar de Vodafone winkel gaan in Hilversum? Ik snap er helemaal niks meer van!!!
 
 
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vraag me dan ook ernstig af wat vodoafone met kapotte notes door fabricagefouten doet. Als ze hem niet kunnen repareren en niet meer kunnen leveren lijkt het me toch dat ze een probleem hebben. Om te reageren op jouw opmerking: Ik zou gewoon even bellen naar de klantenservive, Het kan namelijk goed dat een medewerker van vodafone uit zichzelf een smsje heeft gestuurd. dat heb ik namelijk ook gehad. Gewoon bellen en dan weet je het. Dat is het enige wat wel snel werkt bij voda, een medewerker aan telefoon krijgen,
jabacoopster

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik ga idd morgen maar even bellen! Hier word ik geen wijs meer uit 😉
PatrickJn

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inmiddels mijn bestelling bij Vodafone geannuleerd en hetzelfde moment via GSMPlaza opnieuw een Vodafone abonnement afgesloten. De Note word dan gewoon door de webshop geleverd en blijkt daar ook nog eens 25 Euro goedkoper te zijn! 
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
@ALL,

Zouden jullie aub kunnen doorgeven wáár deze berichtgeving vandaan komt?
Dit is erg vreemd en ik wil eventuele foutieve berichtgeving dan ook de kop indrukken.

Alvast bedankt.



Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik, ditweetje, jouw contact op twitter, ben ts hier en heb mijn note voor het eerst besteld op 6 februari. Na ruim 19 dagen te hebben gewacht kwam de klantenservice nadat ik zelf gebeld had waar hij bleef met de opmerking dat de note niet meer, en zelfs nooit meer leverbaar was. Nadat ik meermaals verkeerd was voorgelicht door de klantenservice heb ik tkeb per direct mijn order geannuleerd. Ik heb toen bij de winkel mijn note gehaald. Blijkbaar was ik niet de enige met dit probleem aangezien internet er vol mee staat.. Het is dus zeker niet een verhaaltje wat de kop in gedrukte dient te worden.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
@Didier,

Dit is júist een verhaal wat we de kop moeten indrukken.

Van ónze zijde 🙂

Ik kan me niet voorstellen dat het klopt dat de Note totaal niet meer leverbaar zou zijn.

Bedankt voor de reacties en excuses als het ietwat krom omschreven staat.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic