Didier

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levertijd Galaxy Note

Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik heb dit weekend (5 februari) de galaxy note besteld en kreeg helaas een mailtje dat de telefoon tijdelijk niet leverbaar is en dat ik op de hoogte word gehouden wanneer dit wel weer zal zijn. Ik had gehoopt op een indicatie van hoelan het nog gaat duren. Moet ik denken aan een week een maand of misschien zelfs langer? Wat zijn de ervaringen hier?
 
Gr. Didier
65 Reacties 65
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Didier,

We zijn op het Forum niet op de hoogte van levertijden van toestellen.

Jullie mogen gerust een discussie op gang brengen.


PatrickJn

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit helaas met precies hetzelfde probleem en ben daar behoorlijk gefrustreerd over!
Tot op heden heb ik binnen Vodafone nog niemand kunnen vinden (inkoper, wellicht?!) die mij daar meer over kan vertellen.
Ik weet ook niet of de Note bij andere providers of winkels nog wel geleverd word. Iets meer openheid van Vodafone zou al wel op prjs gesteld worden. 
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Beste Patrick,

L-E-Z-E-N alsjeblieft :8

Chris geeft aan dat ze hier op het Forum niet op de hoogte zijn van levertijden.

Dit is ook voor jou van toepassing.

PatrickJn

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
L-E-Z-E-N lukt mij wel NeznirV! Jij ook?
 
Ik quote: " Jullie mogen gerust een discussie op gang brengen." en dat is waar ik ook aan heb voldaan.
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben zoals mijn account al aangeeft een newbie, maar ik neem toch aan dat de klantenservice dezelfde kennis heeft als de moderators. (ervanuitgaande dat de moderators vodafone medewerkers zijn). Als dit zo is vind ik het raar dat ze geen duidelijkheid kunnen geven. ze hebben toch contact met de leveranciers. Hoe lang wacht jij al?
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoek eerst voordat je post? Ik heb gezocht maar kon met de zoekfunctie en de tags 'galaxy note' en 'levertijden' geen topic vincen en dus ben ik er een gestart. lijkt me de goede gang van zaken toch?
PatrickJn

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht net iets langer dan jij (vanaf 2 februari).
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb even met de klantenservice aan telefoon gehangen en naar verwachting, gebaseerd op ervaringen met nieuwe telefoons, zal het tussen een week en twee weken duren. Echter was duidelijk te merken dat ervaringen in het verleden in geen enkele situatie garanties geven op de toekomst
 
PatrickJn

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan wachten we maar af...
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al iets gehoord?
kan iemand van vodaphone reageren hier?
 
PatrickJn

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Yep. Ik kreeg deze update:

Het door jou gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden nog steeds niet leverbaar. Zodra we het product weer voorradig hebben, wordt je direct gebeld om een afspraak voor de levering te maken.

- Kan ik dus nog steeds niets mee..
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb hetzelfde mailtje net ontvangen, begin nu toch wel te twijfelen of hij de twee weken gaat halen... waardeloos dit
tam7788

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
same here, ik heb op 3 februari de Galaxy besteld maar wacht net als jullie nog op het toestel. Vind het overigens een slechte zaak dat de leveringsproblemen niet worden gemeld voor dat je besteld.. had in ieder geval een stuk klantvriendelijker geweest dan de vage mailtjes die wij nu ontvangen.
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben het daar volledig mee eens, heb dit ook aangegeven bij de klantenservice. Kreeg hierop als reactie dat de leveringsproblemen zo met de dag veranderen dat ze hun systeem hier niet snel genoeg aan aan kunnen passen. Volgens mij is dat onzin aangezien de note nu al minimaal een week niet leverbaar is en er nog steeds wordt geclaimt op de website dat ze binnen 24 uur leverbaar zijn. Slechte zaak. Ik hoop dat dit geen weken durend project gaat worden want dan zou ik wel eens over kunnen gaan stappen naar een andere provider.
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Beste mensen,

Allereerst mijn oprechte excuses voor het feit dat er lange levertijden zijn die niet duidelijk vermeld staan zoals ik begrijp. Het is inderdaad handiger dit meteen bij de bestelling te vermelden om ergernis te voorkomen. Helaas heb ik als Moderator daarop geen invloed. Ook inzicht in de levertijden hebben wij helaas niet ook al zijn wij medewerkers. De levertijden zijn alleen bekend bij de collega's van de verkooppunten, de winkels, de online shop en onze sales afdeling.

Ik vind het vervelend maar kan jullie niet anders vragen dan even geduld te hebben.


tam7788

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat moet voor jullie als medewerker enorm vervelend zijn als de communicatie zo slecht verloopt.. In ieder geval bedankt voor je reactie. Ik las op klacht.nl over een eerder leverprobleem van de note via vodafone, en op een forum van Hi! dat zij 14 februari een levering verwachten, hopelijk komen de toestellen dan ook bij Vodafone binnen.
tam7788

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat moet voor jullie als medewerker enorm vervelend zijn als de communicatie zo slecht verloopt.. In ieder geval bedankt voor je reactie. Ik las op klacht.nl over een eerder leverprobleem van de note via vodafone, en op een forum van Hi! dat zij 14 februari een levering verwachten, hopelijk komen de toestellen dan ook bij Vodafone binnen.

Hoi tam7788

Ik wil je er op attenderen dat je aan het dubbelposten bent. Onbewust misschien.
Let er even op dat je je post niet in meerdere Topics plaatst.

Thanks!
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus u wilt zeggen dat ik als ik naar de klantenservice bel, of naar de online shop ofzo, ik informatie kan krijgen over wanneer hij binnenkomt? Kunt u hier een nummer plaatsen want als ik bel naar 080002000043 ofzo dan kunnen ze me daar helemaal niets vertellen.
 
Bij voorbaat dank!
 
Groet,
 
tam7788

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat klopt, ging per ongeluk via mijn fantastische blackberry 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic