Didier

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levertijd Galaxy Note

Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik heb dit weekend (5 februari) de galaxy note besteld en kreeg helaas een mailtje dat de telefoon tijdelijk niet leverbaar is en dat ik op de hoogte word gehouden wanneer dit wel weer zal zijn. Ik had gehoopt op een indicatie van hoelan het nog gaat duren. Moet ik denken aan een week een maand of misschien zelfs langer? Wat zijn de ervaringen hier?
 
Gr. Didier
65 Reacties 65
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zijn er al telefoons bezorgd bij jullie?
tam7788

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nog niks ontvangen, maar ik neem aan dat er eerst getelefoneerd wordt om een leveringsafspraak te maken? Maar dan zijn er dus wel telefoons binnengekomen?
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet niet of ze al binnen zijn gekomen, de klantenservice zei gister dat er gister of vandaag nieuwe telefoons binnen zouden komen, niks gehoord nog.
PatrickJn

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nog niets gezien maar ben nu wel hoopvol gestemd. Ik neem aan dat er tussen die 'nieuwe telefoons' dan wel een doosjes Notes zaten?
tam7788

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ik heb net gebeld met de klantenservice, degene die ik sprak wist mij helemaal niet te vertellen wanneer de Notes binnen zouden komen maar ze zouden er nu in ieder geval nog niet liggen. Daarnaast zijn er met mij nog 55 klanten die wachten op hun Notes, dus de kans dat je je bestelde Note snel krijgt is niet bijster groot. Het is nog maar de vraag of Vodafone genoeg Notes in de komende levering krijgt om ons (de 56 wachtende klanten) te voorzien van onze order. Een Note ophalen in de shop op basis van je online order mag/kan/willen ze ook niet. Als je het mij vraagt nogal teleurstellend, ik zit ondertussen alweer twee weken te wachten op iets dat volgens de site nog steeds binnen 24 uur geleverd dient te worden. *service?*
 
Overigens; hebben jullie wel allemaal de orderbevestiging binnen gekregen? Ik namelijk niet, maar gelukkig kon de klantenservice 'm wel vinden en gaan ze deze nu naar mij toesturen.
 
Ik begin bijna spijt te krijgen van mijn overstap...
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke als je nu gaat kijken naar de note op de website kom je vrij bedrogen uit aangezien vodaphone hem al dan niet tijdelijk uit hun assortiment heeft gehaald. Volgens de site wordt dus nu helemaal geen note meer geleverd, opzich al een verbetering ten opzichte van eerst maar nog steeds een zeer trieste zaak. ik vind dat als de note bij de vodafone winkel op voorraad is dat ze de mogelijkheid moeten bieden om hem daar op te halen. dat wordt weer boos bellen morgen!
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Didier schreef:
ik vind dat als de note bij de vodafone winkel op voorraad is dat ze de mogelijkheid moeten bieden om hem daar op te halen. dat wordt weer boos bellen morgen!

Ik kan me voorstellen dat jij dat graag zou willen, maar bekijk de andere kant van het verhaal eens: De mensen in die winkels moeten ook abonnementen MET toestellen verkopen. Jij kiest er voor je business niet aan die winkel te gunnen, maar online te bestellen. Vervolgens loopt dat niet lekker en dan vindt jij dat de oplossing is dat die winkels hun voorraad aan jou af moeten staan, waardoor diezelfde winkels zelf niet meer in staat zijn om abonnementen te verkopen. 
Kan je je voorstellen dat diezelfde winkels daar niet blij mee zouden zijn? Dan had je IMHO in eerste instantie je business gewoon al aan die winkel moeten gunnen.
tam7788

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Martin schreef:
Didier schreef:
ik vind dat als de note bij de vodafone winkel op voorraad is dat ze de mogelijkheid moeten bieden om hem daar op te halen. dat wordt weer boos bellen morgen!

Ik kan me voorstellen dat jij dat graag zou willen, maar bekijk de andere kant van het verhaal eens: De mensen in die winkels moeten ook abonnementen MET toestellen verkopen. Jij kiest er voor je business niet aan die winkel te gunnen, maar online te bestellen. Vervolgens loopt dat niet lekker en dan vindt jij dat de oplossing is dat die winkels hun voorraad aan jou af moeten staan, waardoor diezelfde winkels zelf niet meer in staat zijn om abonnementen te verkopen. 
Kan je je voorstellen dat diezelfde winkels daar niet blij mee zouden zijn? Dan had je IMHO in eerste instantie je business gewoon al aan die winkel moeten gunnen.
Ik snap je punt. Maar als tegemoetkoming in de slechte inlichtingen die vodafone ons geeft over de levering (en uberhaupt het feit dat de Note op het moment van bestellen en daarna nog ruim een week als beschikbaar stond aangemerkt in de shop) zou ik het wel zo klantvriendelijk vinden als zij een oplossing aanreiken waarmee hun nieuwe klanten in ieder geval geholpen worden. Dit geeft -mijn inziens-  goede service weer, wat ik op dit moment gewoon een beetje mis. En die 56 klanten zijn verspreid over het land, het is niet zo dat enkele shops ineens zonder voorraad zitten.
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Precies. Ik vind dus ook dat vodafone ons best tegemoet kan komen aangezien ik nu meermaals verkeerd ben voorgelicht over de levering. Als vodafone 88 winkels heeft, wat volgens de laatste cijfers zo is, en elke winkel zo'n 5 toestellen op voorraad heeft, is dat een totaal van 440 toestellen. Daarnaast zijn er waarschijnlijk een minimaal gelijk aantal phonehouses in nederland wat het totale aantal telefoons in de winkels zo rond de 1000 brengt. Als iedereen die nu op een note wacht zijn telefoon bij een toegewezen winkel mag halen zouden er dus nog zo[n 950 telefoons overblijven om aan klanten te verstrekken. Als we het dus allemaal in perspectief zetten denk ik dat er wel degelijk een optie is voor vodafone om haar teleurgestelde klanten tegemoet te komen.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
The Phonehouse is een geheel zelfstandige organisatie, die gaan dus echt Vodafone niet uit de brand helpen wat dat betreft.
En wat betreft de Vodafone winkels, ik was eerder van de week nog in de vestiging in Leeuwarden om eens naar een Note te kijken: Geen voorraad.
 
Kortom, de twee aannames die jij in je betoog doet, blijken al geen hout te snijden.
 
Nogmaals, ik begrijp dat je wanneer je iets bestelt, het graag zo spoedig mogelijk ontvangt, maar ik heb door de jaren heen wel iets geleerd: Ik gebruik het internet om me te oriënteren, maar wanneer ik iets met zekerheid wil aanschaffen, kies ik voor een fysieke winkel: ik maak mijn deal en loop met mijn aanschaf naar buiten.
 
En dat neemt niet weg dat een ander argument, namelijk het nog op voorraad staan op de site terwijl dit in werkelijkheid niet zo is, volkomen terecht is, dat is iets dat Vodafone zich wel mag/moet aantrekken.
tam7788

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Martin schreef:
 
En dat neemt niet weg dat een ander argument, namelijk het nog op voorraad staan op de site terwijl dit in werkelijkheid niet zo is, volkomen terecht is, dat is iets dat Vodafone zich wel mag/moet aantrekken.

Zijn we het daar in ieder geval met zijn allen over eens 😉 nu vodafone zelf nog. Overigens kan je, als je gericht op toestel zoekt, de Note nog steeds via Vodafone online shop bestellen...
N1K1T4

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de note 10 feb besteld en en de 13e al binnen gekregen.
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Meen je dit of is dit een misplaatste troll-actie? Want in dat geval is vodafone echt niet goed bezig en ben ik bang dat ik zo weer effe een telefoontje ga plegen.
N1K1T4

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat meen ik serieus. Ik heb dit forum gelezen nadat ik hem had besteld en baalde al zwaar dat het waarschijnlijk lang ging duren voordat ik hem binnen zou krijgen. Echter kwam maandag GLS al langs om het toestel te leveren.
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat vind ik echt een hele slechte zaak.. Ik vraag me af hoe vodafone hierop zal reageren. Gefeliciteerd met jouw Note maar voor zover ik weet is het met dit soort dingen altijd zo dat het in de volgorde van bestellen ook wordt geleverd. rare gang van zaken. --> vodafone, kom er maar in!
tam7788

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat fijn Nikita dat jij je bestelde Note al hebt, en bedankt voor je reactie.
Ik sta werkelijk waar perplex dat Vodafone zo met haar klanten omgaat, vind het schandalig en er wordt simpelweg op gereageerd dat dit door meerdere factoren kan gebeuren. Lekker dan :s
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb jij een nieuw abbo of een bestaand abbo verlengd? Het schijnt dat verlengers hun toetstel sneller en mer voorrang krijgen. Slechte zaak aangezien je nieuwe klanten moet verwelkomen.
N1K1T4

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daar zal het dan wel aan liggen. Ik ben namelijk al meer dan tien jaar klant. Ik hoop in ieder geval dat jullie het toestel ook snel mogen ontvangen.
tam7788

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben een terugkerende klant, kom terug voor de goede service die ik daarvoor altijd kende van Vodafone.. Ironisch niet?
Didier
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ik ben een nieuwe klant die door de verhalen over de goede service gekozen heeft voor vodafone. Als ik dit zo allemaal hoor weet ik nog zo net niet of ik blij ben met mijn overstap... Heb vandaag weer aan de telefoon gehangen en voor zover bekend bij de man die ik sprak was er nog geen levering geweest, hij kon me verder ook niets vertellen over wanneer er eventueel een levering zou komen of wat dan ook. wederom een tiental belminuten verspild aan een telefoongesprek met iemand die me totaal niet kon helpen...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic