franklin schreef:
Yeah! Daar gaan we weer!
Sorry Bas, maar je gaat compleet voorbij aan het feit dat mensen die NA je besteld hebben (dezelfde telefoon via hetzelfde kanaal) al geleverd hebben gekregen. Waarom is het toch zo moeilijk voor iedereen die ik spreek bij Vodafone om dáár een verklaring voor te geven?
Hi franklin, of in de volle 100% van de gevallen wordt geleverd in de chronologische volgorde waarop iedereen op "bestel" geklikt heeft, kan ik uiteraard niet garanderen. Het is altijd mogelijk dat in het ordersysteem de ene order iets langer nodig heeft en daardoor iets later verwerkt wordt. Bij grote hoeveelheden bestellingen kan dat het verschil zijn tussen direct geleverd krijgen en wat langer moeten wachten. Er zit uiteraard ook verschil tussen toestellen met dezelfde geheugengrootte maar een andere kleur. Dan heb je allebei een iPhone 5s 16 GB, maar als de kleur verschilt komt dat niet uit de zelfde voorraad, en kan er dus verschil zijn.
Die disclaimer gedaan hebbende
😉 : we doen ons uiterste best om in de juiste volgorde te leveren en in het allergrootste deel van de gevallen lukt dat. Een uitzondering is altijd mogelijk, maar we doen alles om die te vermijden en los daarvan leveren we uiteraard elk toestel zo snel als mogelijk is. Nogmaals, de 5-10 dagen is een realistische inschatting.
Ik weet in ieder geval hoe vaak ik zelf altijd de orderstatus zit te checken van iets dat ik graag wil hebben. Beetje masochistisch is het wel, maar ik kan het niet laten. Dus we laten jullie echt niet langer wachten dan nodig
😉