Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
Inactief

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is al bekend of de iPhone 5S ook los verkocht gaat worden? Ik heb al een abonnement bij Vodafone, maar ik wil graag tussentijds upgraden.
Double-G

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is de iPhone 5S ook gelijk om twaalf uur via de webshop te bestellen?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
nienque schreef:
Is al bekend of de iPhone 5S ook los verkocht gaat worden? Ik heb al een abonnement bij Vodafone, maar ik wil graag tussentijds upgraden.
Bij mij is dat niet bekend maar ik ga het navragen. 😉 Ik laat je zo snel mogelijk iets weten.

**Edit: Heb zojuist te horen gekregen dat wij de iPhone 5s op dit moment niet los verkopen.
gert125

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er al iets bekend omtrent de levertijd (uitlevering) van de toestellen? Afgelopen nacht abonnement verlengd en tevens werd gelijk ook het abonnement aangepast naar de nieuwe situatie. Echter zojuist gebeld met de klantenservice maar deze konden geen indicatie geven van de levertijd. Was vorig jaar toch beter geregeld toen werd er gemeld of je in de eerste ronde zat of niet.
janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Dit zou ik ook wel willen weten.
Fucitol

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Op de website staat nu dat de 5s Gold een langere levertijd heeft (was te verwachten), maar het zou toch fijn zijn om in ieder geval een indicatie te krijgen.
 
Verder kreeg ik een mail waarin stond dat op de website (waarom geen link?) nu een indicatie staat maar deze kan ik niet vinden afgezien van de 4 dagen termijn bij nummerbehoud.
 
Mijn huidige abonnement stopt over 3 weken en wordt verlengt indien niet tijdig overgenomen; enige indicatie zou dus erg op prijs gesteld worden.
janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Als dit nu op de website staat dan zou dit moeten betekenen dat degene die dit al besteld hebben bij de 1e lichting zitten?
Zou mooi zijn i.i.g
wesleybakker

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb vannacht ook de gouden iphone besteld. ik had nog gevraagd welke modellen op voorraad waren. antwoord: alle modellen hebben we op voorraad ! Ik ben dus heel benieuwd wanneer hij nou verzonden gaat worden. Was toch wel leuk geweest om hem meteen dit weekend al te hebben. (net zoals de klanten van tmobile)
Eefje

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Voor de gene die vannacht telefonisch besteld hebben. Staat er in jullie bevestigingsmail een ordernummer of niet zoals bij mij?
wesleybakker

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bij mij staat er wel een orderreferentie nummer.
Eefje

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik hing tegelijkertijd met het typen in de wachtrij van de klantenservice. Bestelling is gewoon goed gegaan alleen de mail heeft vertraging door het grote aantal mailtjes wat er uit is gegaan. Dus nog even afwachten 😞
gert125

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op de Friends&Family site zijn alle 5S uitvoeringen nog voorradig op dit moment. link

In de bevestigingsmail staat een order referentie, echter wanneer je de orderstatus gaat bekijken zie je een ordernummer link (bij ordernummer je ref ingeven)

VF ??


Coco123

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Vannacht gelijk om 00:01 online abbo verlengd + iPhone 5s besteld. Kreeg een bevestiging in beeld maar geen mail. Vervolgens toch maar de klantenservice gebeld en 40min in de wacht gestaan. Ik kreeg te horen dat de bestelling gewoon goed was en ik bij de eerste levering zou zitten. Daarna werd ik om 01:45 gebeld door vodafone of ik de iPhone wilde bestellen en ik vertelde haar dat ik dat al gedaan had. Maar ze wist me te vertellen dat er geen bestelling in stond en ook het abbo was niet verlengd. Nu moest ik hem dus opnieuw gaan bestellen. Fijn deze service dat er dingen gezegd worden die absoluut niet waar zijn. De dame die mij belde vertelde dat ik het toestel binnen 7 dagen binnen krijg, is dit wel waar?

Kunnen jullie hier een update over geven?
janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Zover ik weet geldt die 7 dagen i.v.m annuleringstermijn. Het kan natuurlijk ook dat je het binnen 2-3 dagen binnen krijgt en dan geldt mocht je willen annuleren dat je het retour stuurt in originele staat. Op de website staat dat als je nieuw klant bent of je abbo verlengt dat ze het proberen te versturen met 1 werkdag. Maar goed we hebben het over de iPhone 5s dus dan weet je het nooit.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal!

Allereerst goed om te horen dat er zoveel interesse is in de nieuwe iPhone's!

Ik heb zojuist een update geplaatst bij mijn openings post. Deze beantwoord veel van de vragen die zijn gesteld en nog zullen komen.

Op dit moment heb ik nog geen concrete informatie met betrekking tot voorraden en leveringen. Zodra ik meer weet zal ik dit met jullie communiceren.
Eddard-Stark

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone, 
 
Als je een bestelling hebt geplaatst tijdens de "pre-sale", dus tussen 0.00uur en 02.00 uur. Wanneer krijg je dan je toestel binnen (spacegrijs). 
 

  • Mijn abo verlengd op 25-10-2013 01:28:24.
  • Ik heb hier geen bevestigingsmail van gehad. 
  • Ik zie dat de wijziging wel is doorgevoerd in "My Vodafone"
  • Mijn order status staat op "afgerond".
franklin

Stamgast
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Ik ben niet graag een zeurkous maar ik moet zeggen dat de berichtgeving vanuit Vodafone omtrent levertijden wel karig is als ik het vergelijk met andere providers. Ik zie om me heen allemaal mensen die ook in de nacht van donderdag 24 op vrijdag 25 oktober besteld hebben bij Hi, KPN en T-Mobile, en sommigen hebben de telefoon al op zaterdag ontvangen. (Is ook op Twitter te lezen.) Ook geeft T-Mobile bijvoorbeeld (globaal) een indicatie aan van levertijden.
 
Ik heb jammer genoeg totaal geen idee wat mijn levertijd is. Het enige dat ik hoor is dat het tot 10 werkdagen kan duren. Ik heb besteld om 23.40 (dus 20 minuten vóórdat de verkoop eigenlijk zou beginnen). Pas de volgende ochtend om 9.15 kreeg ik een bevestiging terwijl vrijwel iedereen die ná mij besteld had binnen enkele minuten een bevestiging kreeg. Het zou me dan ook niet verbazen dat ik daardoor verder achterin de wachtrij geplaatst ben, ondanks dat dat ontkend wordt. (Ik hoop dat ik daarin ongelijk heb, maar ik hou er rekening mee dat het wel het geval blijkt te zijn.) Ik hoorde van iemand die zelfs al op 22.30 besteld had bij VF, dat ook zij nog totaal geen idee heeft van de levertijd.
 
Wel ja, dit zijn natuurlijk first world problems, maar goed. Het kan volgens mij wel beter, als ik naar de concurrenten kijk. 😉
gert125

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist zaterdag 19:54 PostNL voor de deur met een pakket van Vodafone! 5S Gold 16gb is binnen... (sneller als de 2e sim die toegestuurd zou worden)
BotsRobert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

ik heb zojuist een iphone 5s besteld bij het verlengen van mijn abbonement.

ik weet niet wat de zendtijd hiervan is maar er is vlak bij mij ook een vodafone winkel.

zou het mogelijk zijn om morgen( koopzondag in leeuwarden) de telefoon alvast op te halen en de zending te annuleren?

mvg,

Robert Bots
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic