Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Airmazing

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo het is alweer 8 weken geleden en nog niks vernomen van mijn bestelde iphone 5 64gb
Zou hij nog voor kerst binnen zijn?
En dat terwijl er mensen zijn die een 32 gb hadden besteld en een 64 gb ter compensatie krijgen.
Ben heel benieuwd hoe VF mijn compenseert.
bk

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Peter1985
Ik heb ook een zwarte 16gb besteld. Veel plezier met je toestel 😄
 
 @Annabelle
Fijn dat er nogmaals een onderzoek wordt gestart!

VF kan nu mijn abonnementskosten nog niet crediteren omdat mijn rekening niet klopt, dat moet eerst rechtgezet worden. Daar zou ik voor vorige week vrijdag over terug gebeld worden, maar is nog niet gebeurd. De verkeerde actie is doorgerekend, namelijk 12 maanden 25% in plaats van 8 maanden 50% (actie van september toen ik bestelde). Sowieso kreeg ik al 2 maanden gecrediteerd door dit alles, maar die 2de maand gaat morgen al in. Dan moet ik ook weer een nieuwe internetbundel aanvragen (anders werkt mijn bb internet niet) of loopt die automatisch door tot ik mijn iPhone ontvang? 
 
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi bk,

De BlackBerry dienst loopt gewoon door. Op het moment dat je de iPhone ontvangt kun je even contact opnemen. Dan kunnen we de BlackBerry dienst weer uitschakelen. Je hebt een internetbundel bij je abonnement inbegrepen, dus dit heeft geen invloed op de werking van internet op je iPhone.
2shy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
HOi,
 
Ik heb gisteren de Iphone 16 gb zwart besteld. En kunt u aangeven wanneer ik hem kan verwachten?
Want ik zit op hete kolen 🙂
 
Sebastiaan
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
2shy schreef:
HOi,

Ik heb gisteren de Iphone 16 gb zwart besteld. En kunt u aangeven wanneer ik hem kan verwachten?
Want ik zit op hete kolen 🙂

Sebastiaan
Ik ga ervan uit dat je hem snel zult hebben. De 16gb zwart is namelijk op voorraad 🙂 Veel plezier alvast ermee 🙂 Laat je ons weten wanneer je hem hebt? Maak ook een filmpje van je unboxing! Dan kun je namelijk een Sonos Play:5 winnen ter waarde van 448 🙂
http://forum.vodafone.nl/t5/Iphone-5-iOS6/The-Vodafone-Unboxing-Challenge-iPhone-5/td-p/32764

swk01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste moderator,
 
Geld deze levertijd ook voor de bestellingen van de enterprise klanten? Want ik heb er 1 via mijn werk besteld en deze gaat via Vodafone enterprises services.
 
Is dit dan ook dezelfde voorraad als voor de particuliere klanten?
 
Alvast bedankt voor je antwoord.
 
Kees-Jan.
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
swk01 schreef:
Beste moderator,

Geld deze levertijd ook voor de bestellingen van de enterprise klanten? Want ik heb er 1 via mijn werk besteld en deze gaat via Vodafone enterprises services.

Is dit dan ook dezelfde voorraad als voor de particuliere klanten?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Kees-Jan.
Hoi Kees-Jan,

Ik durf hier niet met zekerheid een antwoord op te geven. Volgens mij wordt dit allemaal uit dezelfde voorraad geleverd.
Wil je precies weten wat de levertijd zal zijn, neem dan contact op met het aanspreekpunt binnen je bedrijf. Deze kan de status voor je navragen.
Oom_B

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels is de levertijd bij Apple 2-4 werkdagen. Lijkt me dat jullie ook wel weer op korte termijn witte 32GB toestellen binnenkrijgen toch?

Wil hem inmiddels na anderhalve maand wachten in ieder geval wel bestellen.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Oom_B,

Op dit moment zijn onze voorraden weer op peil. Je bestelling wordt normaliter binnen tien werkdagen bezorgd. Deze levertijd geldt wanneer jouw product op voorraad is en je order geaccepteerd is (de zogenaamde creditcheck).
Jurgen-Weisz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht inmiddels 2,5 maand op de iPhone 5 Zwart 32GB, ik wil hierbij stap ik over van KPN naar Vodafone. Ik ben op de hoogte van de periode van slecht te leveren en verkoopstop. Nu is mijn vraag of er inmiddels al iets meer bekend is over de levertijd van de zwarte iPhone 5 32GB, wanneer kan ik ongeveer verwachten dat hij leverbaar is/geleverd word?

Mvg.

Jurgen
Oom_B

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Melanie,

Ik heb de telefoon nog niet besteld! Op jullie website staat de iphone 5 32GB wit namelijk als tijdelijk niet leverbaar. Vandaar mijn vraag.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Oom_B,

Excuses, ik zie dat je gelijk hebt. De voorraadlijst die ik heb is alweer enkele dagen oud. Doordat de iPhone een zeer populair toestel is kan het voorkomen dat de voorraad snel op is. Je kunt eventueel ook naar de Vodafone winkel gaan. Als het toestel daar op voorraad is dan krijg je hem meteen mee. Ik kan helaas niet de voorraden van de winkel inzien.
Oom_B

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ah, ik wil hem graag via Family & Friends bestellen en dat kan alleen online. Maar bedankt voor de tip.
mva

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren maar weer even een keer met de Vodafone sales gebeld (zakelijk) want ik wacht al sinds 4 oktober op mijn 32GB iPhone. Eigenlijk al sinds 28 september, maar de eerste order waren ze "vergeten" door te voeren. Blijkbaar stond mijn order alweer 8 weken on hold. Iets vanwege een adreswijziging... Ik Blijf me toch verbazen wat een incompetente boel het allemaal is. Zowel mijn eerdere telefoontjes en de lijst van Stevie op dit forum hebben dit niet eerder opgemerkt.
 
De order is nu opgepakt door de persoon die de bestelling op 4 oktober heeft behandeld. Gisteren een vriendelijk mailtje gehad dat ze persoonlijk de order in de gaten houdt en er voor zorgt dat deze nu wel wordt behandeld. We zullen zien.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Jurgen-Weisz schreef:
Ik wacht inmiddels 2,5 maand op de iPhone 5 Zwart 32GB, ik wil hierbij stap ik over van KPN naar Vodafone. Ik ben op de hoogte van de periode van slecht te leveren en verkoopstop. Nu is mijn vraag of er inmiddels al iets meer bekend is over de levertijd van de zwarte iPhone 5 32GB, wanneer kan ik ongeveer verwachten dat hij leverbaar is/geleverd word?

Mvg.

Jurgen
Hoi Jurgen,

Als ik het goed begrijp heb je nog geen bestelling geplaatst. Ik heb op dit moment geen directe oplossing voor je. De iPhone5 is een erg populair toestel en de voorraad kan hierdoor snel op zijn. Omdat je met nummerbehoud over wilt stappen dient eerst je nummerbehoud aanvraag goedgekeurd te worden alvorens het toestel opgestuurd wordt. We doen ons uiterste best om de voorraden op peil te houden.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
mva schreef:
Gisteren maar weer even een keer met de Vodafone sales gebeld (zakelijk) want ik wacht al sinds 4 oktober op mijn 32GB iPhone. Eigenlijk al sinds 28 september, maar de eerste order waren ze "vergeten" door te voeren. Blijkbaar stond mijn order alweer 8 weken on hold. Iets vanwege een adreswijziging... Ik Blijf me toch verbazen wat een incompetente boel het allemaal is. Zowel mijn eerdere telefoontjes en de lijst van Stevie op dit forum hebben dit niet eerder opgemerkt.

De order is nu opgepakt door de persoon die de bestelling op 4 oktober heeft behandeld. Gisteren een vriendelijk mailtje gehad dat ze persoonlijk de order in de gaten houdt en er voor zorgt dat deze nu wel wordt behandeld. We zullen zien.
Hoi mva,

De samenloop van omstandigheden is in jouw geval wel erg vervelend. Ik vind het goed om te lezen dat een collega het persoonlijk voor je in de gaten gaat houden. Als je nog vragen hebt over je order dan kun je ons ook benaderen via Facebook en Twitter: http://www.vodafone.nl/klantenservice/ Via deze weg kunnen we indien nodig je gegevens afgeschermd vragen en je order erbij nemen.
henrijet

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al meer bekend wanneer de 32 GB binnenkomt?? Heb 'm op 5 november besteld, maar sindsdien niets gehoord 😞 
Wil 'm zo graag!
Airmazing

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals het er nu naar uit ziet zal ik morgen mijn nieuwe iphone 5 in ontvangst gaan nemen.
Na een frusterend telefoon gesprek, maar zeer vriendelijke jongen (Youp) , met KS is er dan toch spoed achter gezet en kreeg ik vandaag het telefoontje voor een leverafspraak.
Nu maar hopen dat het weer en verkeer een beetje meewerkt en de koerier zijn werk kan doen.
Veiligheid gaat natuurlijk boven alles.
henrijet

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
GRRRRRR, even afreageren... Na 5 weken wachten/bellen, met de melding dat ik geduld moest hebben toch maar even weer gebeld omdat er nu op de site staat dat de 32 gb weer leverbaar is. Blijkt dat m'n betaling niet binnen is (wel afgeschreven van mijn rekening!) en kan maandag bellen met afd facturatie....

Wordt lekker serieus genomen als klant! Dus vanaf maandag weer opnieuw wachten 😞
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Regel dit eens gewoon af via Social media(facebook enz.) die kunnen dit voor je oplossen, verwijs dan wel even hierheen zodat je niet hetzelfde moet vertellen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic