Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
elinevwesten

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Status bestelling gewijzigd naar ontvangen!
gaat om een 7+ 32gb rose gold
QuintenM

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn status is vanochtend ook veranderd van wordt verwerkt naar bestelling ontvangen, ben benieuwd of hij nu eindelijk komt. Gaat om een Mat Black Iphone 7 32GB.
thomasbartelen

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Zo'n mail heb ik niet gehad.. in iedergeval niet waarin de status van mn bestelling staat..

op 26-09 besteld bij friends and family, misschien ligt het daar aan.
halen004

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn status ook. 7 plus 128 mb jb. Ik ben benieuwd. Zou het eigenlijk zover zijn ☺️
Deven

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer komt de Iphone 7 32gb Black binnen ?
Er staat vanaf 14-10 maar als ik bel dan weet niemand het... en dan zeggen dat ze het elke dag up to date houden....
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
wat ik ook bemoedigend vindt aan de verandering van wordt verwerkt naar ontvangen is dat de link voor levertijd weg is dus!!!
DeCasper

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Gelukkig nog wel te vinden 🙂 https://www.vodafone.nl/levertijd/
Maar ik gok dat ze zo min mogelijk mensen naar die pagina willen sturen, zodat ze daar geen gezeur meer over krijgen.
ruud1980

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vodafone mag wel eens een cursus communicatie gaan volgen. Ik wacht (zoals velen hier) ook nog steeds op mijn nieuwe iphone. Al meerdere malen contact gehad met Vodafone hierover en ik krijg elke keer een ander antwoord. Je word van het kastje naar de muur gestuurd (lijken wel ambtenaren). Elke keer hebben ze weer een ander verhaal. Ik vind het nog het minst erg dat ik mijn iphone nog niet heb maar dat Vodafone totaal niet communiceert met haar klanten. Je krijgt drie verschillende antwoorden op 1 dezelfde vraag. Nu is mijn status van mijn bestelling vanmorgen ook veranderd maar dat zegt volgens een medewerker van vodafone niets. De telefoon die u heeft besteld is namelijk niet op voorraad en die zou a.s. vrijdag weer binnenkomen (dat hoor ik nu al 2 weken achter elkaar).

Als ik zo met mijn klanten om zou gaan, kon ik binnen een aantal weken de deuren sluiten.

SHAME ON YOU VODAFONE!!
Xite24

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Jongens mij status is vandaag ook veranderd!

Status
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.

9-9 besteld
iPhone jet Black 128GB

Overrijsel
Ben7

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mij status is vanmorgen ook veranderd... dit zegt dus blijkbaar niet veel

krijg net een sms dat ze mijn iphone 7 zwart 34gb nog niet kunnen bezorgen met een link naar de levertijd site. Deze is alleen nogal oud (week geleden)

Wanneer kunnen we een nieuw overzicht verwachten?
Nesrin24

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Net ook een sms gehad van ;
We zijn je niet vergeten! Maar helaas kunnen we je nieuwe iPhone 7 (Plus) nog niet bezorgen. Voor meer info kun je nog steeds op vodafone.nl/levertijd kijken, hier plaatsen we dagelijks de laatste updates. Zodra we jouw iPhone 7 kunnen bezorgen, nemen we contact met je op.
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Ben7 schreef:
Mij status is vanmorgen ook veranderd... dit zegt dus blijkbaar niet veel

krijg net een sms dat ze mijn iphone 7 zwart 34gb nog niet kunnen bezorgen met een link naar de levertijd site. Deze is alleen nogal oud (week geleden)

Wanneer kunnen we een nieuw overzicht verwachten?
Snap ik, ik denk alleen dat je jouw iPhone ook nooit zult krijgen...
Er bestaat namelijk geen iPhone met 34GB. 😄
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Schema is inmiddels aangepast.
Ben7

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Echt niet? haha ik dacht al.. ze hebben mij genpet dus 😛
QuintenM

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wanneer hebben jullie hem besteld? Degene die een sms hebben omtvangen met dat hij nog niet leverbaar is.
Nesrin24

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
QuintenM

30 September besteld iphone 7 plus Matt black
elinevwesten

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Iemand een idee hoe lang het duurt voor je je bestelling in huis hebt nadat de status is gewijzigd in 'ontvangen'?
Femphie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Best bijzonder, in de nieuwe tabel staat mijn bestel data niet eens meer, 22-9-16
Status is gewijzigd, nog geen sms of mail gehad en wacht op een 7 plus silver 32gb zou het gaan gebeuren? Iemand ervaring met wijzigen van status en leveren?

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Femphie schreef:
Best bijzonder, in de nieuwe tabel staat mijn bestel data niet eens meer, 22-9-16
Status is gewijzigd, nog geen sms of mail gehad en wacht op een 7 plus silver 32gb zou het gaan gebeuren? Iemand ervaring met wijzigen van status en leveren?

Er staat toch besteldatum voor 30 sep daar valt jouw datum dus ook onder...
Femphie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
ja ik hoop het, heb iets teveel tabellen en klantenservice info gehad die niet bleken te kloppen.... tot zover nog geen mail of sms of track and trace.....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic