Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Ik kan helaas geen betere indicatie geven. De levertijden die op de website vermeld staan zijn de meest up to date levertijden die we hebben.
Xite24

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Laten we het hopen.. Ben benieuwd !! ????????

Jipperdepip

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik zie in het leverschema dat als je de iPhone 7, 32 gb zwart, besteld hebt ná 11 oktober dat deze verwacht wordt voor 21-10. Terwijl bestellingen voor 11 oktober vanáf 21-10 geleverd worden. Dit lijkt me niet correct toch??

Laurarosegold

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Vind het leverschema sowieso heel apart, vandaag de 16e toch? Leuk dat je je iPhone dan nogsteeds kan verwachten vóór de 14e! Nou ik heb toch echt niets gehad. En de klantenservice was natuurlijk weer onbereikbaar toen ik wilde bellen.

Trouwens ook erg grappig dat ze je een mail sturen met 'hoe bevalt je nieuwe abonnement?' Nou wat denk je zelf? #ikwordhierzomoevan
Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
IS HIER UBERHAUPT IEMAND DIE DE IPHONE ZOALS BELOOFD VOOR 14-10 HEEFT ONTVANGEN???
Femphie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nee! vanaf 21-9 aan het wachten en hij zou voor vrijdag binnen moeten zijn geweest, opnieuw klantenservice gebeld en opnieuw niemand die iets weet. VF communiceer met je personeel (dan heb ik geen drie verschillende antwoorden) met ons en werk je tabellen bij!
Pwna

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
19-9 mijn abonnement verlengd met i7 plus 32gb rose ... nog steeds niks ontvangen, vind dit wel erg lang duren allemaal???????? ben al weetikveel hoeveel jaaaren al klant bij VF en elke keer is er wel iets. Mijn telefoon was kapot gegaan en heb bewust voor abonnement i7 gekozen, dan verwacht je dat ze aan de leverschema houden maar elke keer wordt het met een week verschoven. Ja zit je dan met je kapotte telefoon, waar je niks meer mee kan, te wachten en hopen dan je een van deze dagen weer normaal kan telefoneren met de i7????
Zoals ik al zei.... wordt er wel erg moe van
Pwna

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En toestelprijs is met 30 euro gedaald.... kunnen jullie de mensen die nog steeds aan het wachten zijn een compensatie van 30 euro korting op toestel geven dan?? Volgens leverschema wachten de mensen die nu bestellen minder lang (plus een prijsverlaging van 30 euro) dan de mensen die een maand geleden besteld hebben die nog steeds niks binnen hebben (die de volle pond hebben betaald)......
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
mijn status is van wordt verwerkt naar ontvangen gegaan volgens de medewerkster van VF is dat de melding dat zij de telefoon ontvangen hebben?

we gaan het meemaken

het gaat om een iphone 7 plus 128 JB
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
ik heb dat gevraagd maar dan moeten ze de huidige bestelling annuleren en sta je dus weer achter in de rij
DeCasper

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Bij mij is ook die status veranderd, ben benieuwd! Gaat om 128 GB JB, zou vanaf november geleverd worden volgens het leverschema, eerder zou natuurlijk mooi zijn.
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Fluiter schreef:
mijn status is van wordt verwerkt naar ontvangen gegaan volgens de medewerkster van VF is dat de melding dat zij de telefoon ontvangen hebben?

we gaan het meemaken

het gaat om een iphone 7 plus 128 JB
Dat viel mij vanmorgen ook al op bij mijn status.
Zou fijn zijn! 😄
Jipperdepip

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoe kan het zo zijn dat Vodafone zegt dat ze het schema elke dag updaten, maar als ik kijk staat de helft van de data nog op 14-10. En dat is al 3 dagen geleden #fail
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Jipperdepip schreef:
Hoe kan het zo zijn dat Vodafone zegt dat ze het schema elke dag updaten, maar als ik kijk staat de helft van de data nog op 14-10. En dat is al 3 dagen geleden #fail
In het weekend updaten ze nooit die lijst, aan het einde van vandaag zal deze dan ook wel weer aangepast zijn lijkt mij.
Nesrin24

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Fluiter

Vandaag ook mijn status van de bestelling van verwerkt naar > bestelling ontvangen <

Ik heb VF gebeld medewerker gaf aan dat zij alleen de bestelling in goede orde hebben ontvangen (niks gezegt dat de nieuwe telefoons binnen zijn gekomen)

Het gaat om een iphone 7 plus matte black 32gb , vanaf 21 okt.
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Nesrin24 schreef:
@Fluiter

Vandaag ook mijn status van de bestelling van verwerkt naar > bestelling ontvangen <

Ik heb VF gebeld medewerker gaf aan dat zij alleen de bestelling in goede orde hebben ontvangen (niks gezegt dat de nieuwe telefoons binnen zijn gekomen)

Het gaat om een iphone 7 plus matte black 32gb , vanaf 21 okt.
Lijkt me vreemd dat ze over het in goede orde onvangen van de bestelling meer dan een maand moeten doen toch!
thomasbartelen

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Waar kan je de status van je bestelling vinden?
Nesrin24

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Toen je een iphone had besteld heb je een bevestigingsmail gekregen; als je daar op klikt staat er , check hier de status van je bestelling.
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
zijn er nog mensen waar de status op wordt verwerkt staat??
Femphie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
ja!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic