H_essel Wat een ontzettende domper! Zeker wanneer je na een lange tijd denkt je iPhone te kunnen verwachten. Hebben zij dit telefonisch of schriftelijk aangegeven?
Ik wacht nog niet zo heel lang (2/12), maar ook tegen mij is gezegd, en verzekerd bij extra navraag, dat ik mijn telefoon binnen 10 werkdagen in huis zal hebben.
Afgelopen zaterdag ben ik naar de Vodafone winkel geweest om te kijken of zij wat voor mij konden betekenen. Ik heb namelijk telefonisch besteld. Omdat ik geen voorkeur heb voor kleur, alleen roze uitgesloten, zij hij dat de 7+ Zilver 128 gb sneller op voorraad zou zijn, dan mijn huidige bestelling (iPhone 7+ zwart 128gb) Hij adviseerde mij de bestelling te annuleren bij hem en opnieuw te bestellen.
Heeft iemand ervaring hierin? Ik vertrouw namelijk de persoonlijke toezeggingen niet meer en ben bang dat ik helemaal achteraan moet gaan sluiten.
Hij bood mijn overigens aan de gewone 7 gelijk mee te geven. Hoe verleidelijk het ook even was, daar zou ik ontzettend spijt van gaan krijgen.