Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Koenbuijs

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
trouwens, heb helemaal geen kadotje gehad zoals eerder vermeld!
jeko

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier nogsteeds niks veranderd, De bestelling wordt verwerkt. 9/9 besteld i7+256
Laatst ook vodafone thuis aan laten sluiten maar valt vies tegen 500mb glasvezel besteld 20mb wifi over naast de router :I (ja dat hoort zei de monteur :S (ja ik weet dat wifi langzamer is maar heb zelf maar een unifi gehaald en dit opgekrikt naar 150/180mb)... dan kan dit wachten er ook nog wel bij. volgend jaar toch maar is verder shoppen
De bestelling wordt verwerkt.
De bestelling wordt verwerkt.
De bestelling wordt verwerkt.
:8
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Steeffeh ik heb precies 't zelfde gedaan! Blijkbaar meerdere mensen haha
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Jessol hahaha kijk aan, nou bij jou is het goed gegaan alleen ben jij nu al aan het wachten op je toestel haha. Laat even weten wanneer je hem hebt!

Heb in ieder geval goede hoop aangezien het bij jou ook goed is gegaan!
Marisem

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jessol he wat raar ik heb het ook telefonisch gedaan.. sterker nog ik had op 9/9 al besteld maar deze bestelling werd door fout van Vodafone geannuleerd. Ik kwam daar pas 12/9 achter. .. meteen gebeld en een nieuw bestellen geplaatst..
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Steeffeh ga ik doen! Zit de hele tijd al YouTube filmpjes te kijken hahaha verschrikkelijk!
taztalleke

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
iPhone voorraad wereldwijd:
http://www.istocknow.com/live/


Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Marisem hier precies hetzelfde. 10-9 besteld bandje ingesproken alle officiele dingen benoemd, akkoord gegaan. En Maandag had ik nog geen bevestiging, ik gebeld en schijnt dat de order niet eens bekend was....

Helaas pindakaas, dus ben ook vanaf 12-9 pas de gelukkige 😛

Jessol hahaha kan je er lekker mee zwemmen, douchen alles haha. Heb hem gister bij de mediamarkt even in handen gehad is wel een erg mooi toestel, maar die homeknop wordt wel even wennen hahaha ik zat maar te drukken en voelde niks 😛
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Vandaag school van 10:30 tot 13:30 en dus om 10:00 vertrokken. En de telefoon werd geleverd om 10:10. Gelukkig was er iemand thuis maar nu moet ik nog wachten totdat ik thuis ben haha.

Jullie allemaal nog succes met de snelle levering, hopelijk!!
Kate

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Louise050513 Kan je zien in My Vodafone bij Vragen en Verzoeken; bij mij staat de bestelling ook nog op Wordt Verwerkt.

(Pre-Order: i7 Plus zwart 32gb, in VF winkel verlengd)
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Als er nu geen statussen veranderd zijn is er niets binnen gekomen, dan moeten we sowieso wachten tot maandag of dinsdag :(.

Iphone 7 Plus 128 GB mat zwart
Bestelling wordt verwerkt
Sjaakie

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Hi

jullie weten vast wel (of kunnen dit wrs wel even navragen voor alle nog wachtenden hier) of er vannacht/vandaag voor de VF klanten nog een nieuwe lading iPhones binnen is gekomen bij het dist. centrum. 😄
Bedankt alvast!
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Boysteen denk dat we moet wachten tot woensdag of donderdag weer helaas.
Dus moeten geduld hebben helaas 😞
ajlw66

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Louise050513 inderdaad bij vragen en verzoeken! In de winkel is mij gezegd dat die status pas verandert als de telefoon aan mij wordt overhandigd, niet als het aan de winkel wordt gezonden, dus waarschijnlijk heeft het geen zin om te kijken naar de status.
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Steeffeh ja dat zag ik ook op diverse filmpjes ga 't over een paar uur ervaren! Typ nu nog even fijn op m'n iPhone 5s!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Sjaakie , helaas hebben we daar geen informatie over! Ik kan je alleen aanraden de schema's in de gaten te houden op deze pagina
Kzegop

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb mijn iphone 7 32gb mat zwart net binnen gekregen. Had hem besteld op 9-9 nieuw abo en kon vanaf donderdag een bezorgafspraak maken met dynalogic maar ik kon vandaag pas.

Ik was in het begin ook zo super anthousiast zoals jullie, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik nu de telefoon een half uurtje in het bezit heb, heb ik zoiets van MEH 😕 heb ik hierop zo lang gewacht? Er is niets spectaculair aan de iphone 7 (ja 7+ dubbele camera) maar niets is revolutionair. En ik maak de overstap van een iphone 5 naar iphone 7, dat zou hemels breed moeten verschillen. Voor zij die overgaan van 6s naar 7 pfff zou ik nieteens doen.

Any way dat was even offtopic. Succes met het wachten je toestel is onderweg. Groetjes!!
Nikki2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het rare is dat ik geen t&t heb gehad maar er nu wel in postnl staat dat ik een pakketje uit woerden krijg tussen 11.00 en 14.30
sebazz

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Voor iedereen die de Beoplay 1 zou krijgen, vandaag de bevestiging gehad dat deze binnenkort geleverd gaat worden. Deze levering staat los van de i7 levering.
iphoneseven

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik krijg het morgen geleverd!
IPHONE 7 PLUS 128 Black
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic