Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Ik zie het ja ... De Iphone 7 PLUS 128 GB zwart is nu leverbaar in de Apple store in Amsterdam! Voor de geintreseerden tussen ons 🙂
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Bij de Apple Store in Amsterdam is er net een hele voorraad aan iPhone 7 Plusjes binnengekomen. Black, goud en rosé goud! 128GB & 256GB.
Sean91

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
De Jet Black is wel degelijk op voorraad. De status is vanmorgen gewijzigd naar verstuurd. Heb de 7+ JB 128GB..

Ik was wel 1 van de eerste die hem besteld had 9:04.

In de loop van de dag krijg ik een t&t code en morgen wordt hij geleverd.
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Pff word alleen maar onrustiger van al die bestelling die verstuurd zijn... ???? Gelukkig wel hoop dat mijn bestelling dan eind deze week of begin volgende week word gewijzigd. Heb de iPhone 7 32gb matzwart besteld op 12-9.

Ik ga niet meer bellen, ik wacht wel gewoon (probeert zichzelf te overtuigen)
Koenbuijs

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
in de apple store in Amsterdam is nu bijna alles op voorraad..
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Bellen heeft idd geen zin wordt je alleen maar gekker en gekker van omdat de een dit zegt en de ander weer dat.
En inderdaad in Apple Store Amsterdam zijn er gigantisch veel voorraad gekomen.

Zie dat er al erg veel mensen reserveren en kan nog steeds reserveren voor de volgende iphones:

iPhone 7 PLUS 128GB Zwart
iPhone 7 PLUS 128GB Zilver
iPhone 7 PLUS 256GB Elke kleur.

Nu Vodafone nog met hun voorraad 🙂
ArnoA

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Bij mij nu ook 'bestelling verstuurd'. Ik ben benieuwd...
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Geluksvogel! Nu ik nog!
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Na alle berichten had ik dan toch het idee om ook eens naar VF te gaan bellen, want het is inderdaad een beetke vaag wat er allemaal gebeurt (met mijn meldingen).

Ik type in Safari netjes http://www.vodafone.nl. De website wordt geladen en ik klik op de befaamde MY Vodafone knop bovenin beeld. Ik moet toch ergens de CHAT kunnen openen ???

Nou ja, dan maar weer eens alle tabbladen door lezen en openklikken om de datums van mijn contract te vinden en te kijken of er ECHT nergens iets te vinden is over mijn bestelling van de iPhone 7 - 128GB - Mat Zwart ... wat schetst mijn verbazing ... Een tab met mijn bestelling en de status !!!

GEVONDEN !!!


Eindelijk de mogelijkheid om eens mijn bestelling te volgen zoals de meesten hier hun bestelling kunnen volgen. Tja, zegt dit iets over mijn capaciteiten op het internet en in de ICT als ervaren Business Analist en Data Architect ... Of zegt dit iets over de kwaliteit van de VF (web) communicatie en het gemak hiervan ...

Al met al toch maar even gekeken dus naar de huidige status van mijn bestelling:

Status van je bestelling: De bestelling is verstuurd.
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
@WalterSmeters top, Congrats!!!
NNB

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Inmiddels ook de TT code van Vodafone ontvangen, het pakketje is nog niet ontvangen door PostNL dus helaas komt hij waarschijnlijk morgen pas binnen...
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
En waar heb je dat dan gevonden? Kan je dat ook delen? 😛

Super dat jouw toestel verzonden is! Ook de 128GB Plus Zwart model toch?

Schets nu enige hoop wooohoooo!!
jeroenlaven90

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
iPhone 7 plus 128gb mat zwart op 9-9 besteld om 09:01. Bevestiging van bestelling om 09:04 gekregen. Status nog altijd verwerkt.
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Hetzelfde hier...
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
, het is een 'normale' Iphone 7 helaas. Durfde de stap naar een groter model nog niet te maken.

Ik heb het gevonden onder MY VODAFONE en dan bij VRAGEN & VERZOEKEN (zeer logische plaats vind ik NOT !!!)

Vervolgens staat aan de rechterkant alle bestellingsinformatie (o.a. van mijn laatste SIM Only (geannuleerd) en mijn verlenging (verzonden - maar nog geen T&T).
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Toch snap ik niet waarom er nu + modellen worden geleverd. Er staat niks in de tabellen over leveringen rond deze data.
pieterg_98

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Pfff ik lees dat iedereen zijn/haar iphone nu word verstuurd.. mijn status staat bog altijd op verwerken.
Iphone 7 zwart 32 gb besteld op 12-9
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Maar volgens de tabel staat de 7+ 128gb black tussen 30-9 & 7-10... Er is dus enige hoop dat dit ook zomaar is eerder kan zijn dus? 😄
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Louise050513 Precies Louise.. Heel raar allemaal. Wil graag duidelijkheid van een mod. Serkan
Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Top !!!!!

Ik ben ook al een paar keer onder "My Vodafone" op zoek geweest naar mijn bestelling maar nog niks kunnen vinden. Ben benieuwd waar jij dat gevonden hebt!

EDIT: Ow, ik zie het al. Onder "Vragen & Verzoeken".....Handig...NOT
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic